vertrek - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Danielle Woldendorp-Zorn - WaarBenJij.nu vertrek - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Danielle Woldendorp-Zorn - WaarBenJij.nu

vertrek

Door: danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

17 September 2011 | Verenigde Staten, Orlando

Zo eerste dag is al voorbij ,vanochtend om zes uur op Schiphol afgezet door Erwin .
We konden snel inchecken en de douane was ook zo gepiept.
Helaas was alles weer eens dicht op Schiphol , dus hebben we maar geshopt en later een bakkie gedronken en natuurlijk nog even gerookt.
Toen boarden, nou hilarisch hoor je word helemaal apart ondervraagd waar je naar toe gaat en wat je allemaal bij je hebt aan bagage.
Dan Total body check en als je pech heb , zoals Daan word je ook nog even gefouilleerd , ze hadden namelijk iets van ijzer bij haar rechter schouder gezien.
Bij Corrine gaf de scan aan dat ze ijzer in der hoofd heeft "........sporen echt niet haha.
Dan eindelijk aan boord en na een half uurtje vertraging de lucht in met al die horken.
Om half twee geland in Atlanta en weer het hele Riedeltje beveiliging mee gemaakt,scan enz.enz.
Dan om vijf uur boarden voor Tampa,waar we na een uurtje landen,lekker snel de koffers en hub de taxi in naar het hotel.
Een geweldig mooi hotel aan t water met zwembad enz.enz. En voor de gezelligheid ook nog een bruiloft aan de gang.
Na een biertje gedronken te hebben op het terras zijn we afgetaaid na de kamer,lekker gedoucht en slapen met die handel.
Lange dag geweest ,we zijn aan een slapie toe...
Tot morgen dan maar weer xxxxxxxxx