cruiseboot - Reisverslag uit Atlantic, Verenigde Staten van Danielle Woldendorp-Zorn - WaarBenJij.nu cruiseboot - Reisverslag uit Atlantic, Verenigde Staten van Danielle Woldendorp-Zorn - WaarBenJij.nu

cruiseboot

Door: danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

19 September 2011 | Verenigde Staten, Atlantic

Een nieuwe dag op de Carnival Legend, half vier in de nacht allebei wakker , effe omdraaien en toch weer in slaap gevallen.
Je hebt totaal niet in de gaten dat je op zo'n grote boot zit ,midden op zee.
Om half zeven was Daan toch echt klaar wakker en ging er uit om te douchen,Corrine er ook uit en om zeven uur samen aan het ontbijt.
Lekker buiten gegeten en daarna op ons gemak naar het achterdek op dek 9 gewandeld om daar op een ligbedje neer te vallen ,je heb ook prachtige ligzuilen of hangmatten ,maar ja stel je voor dat je eruit lazert als t schip een wending maakt haha.
Wat een uitzicht en wat een heerlijk weertje zeg,windje erbij,zwembad op vijf meter afstand ,zo kom je de dag wel door .
Af en toe effe de benen strekken en wat te eten of drinken halen ,je kan het ook laten brengen maar ja zo worden we niet helemaal lui en is goed voor de calorieverbranding.
Eten kan je hier 24/7 en keuze genoeg,sushi,pizza,Chinees ,grill bar,broodjes counter,American Food ,salade bar enz.,je kan t zo gek niet bedenken.
Om drie uur toen we heerlijk een beetje lagen te soezen op ons bedje ,kwam er uit t niks een tropische regenbui ,zwart zag t rond om ons heen,geweldige humor ,maar allebei zeiknat ,dus klaar met zonnen en maar even binnen wezen kijken in het casino.
Ook even wezen shoppen op dek 3 ( sigaretten) en nog even boekjes gehaald voor de excursie van morgen.
Later boven op dek 10 ,in het zonnetje ,nog lekker van het uitzicht genoten en even naar het thuisfront gebeld......:)
Toen was het alweer tijd om te douchen en de jurk uit de kast te halen,want vanavond was "captains diner"' nou ,nou,wat een gezelligheid zeg.
Geweldig leuk was dat alle Amerikanen in cocktail jurkjes en smoking liepen,alleen de captain was zeker op visite bij de buren ,want wij hebben hem niet gezien haha.
Stelde dus niet veel voor ,zagen wel een paar ijsberen en pinguïns  voorbij komen,gvd wat was het koud in het restaurant zeg.
Maar snel gegeten,vooraf garnalen cocktail,daarna lobster en als dessert ???,weet niet meer wat t was ,maar was niet te eten.
Snel omgekleed en lekker buiten koffie gedronken en weer een beetje opgewarmd en vreselijk gelachen om deze avond.
Op tijd naar bed ,want morgenochtend om 8.00 uur komen we aan op cozumel ,waar we eerst gaan kajakken in een glazen kajak (ben benieuwd???) en daarna lekker gaan snorkelen en wat shoppen.
Weltrusten en tot morgen.......