vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Danielle Woldendorp-Zorn - WaarBenJij.nu vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Danielle Woldendorp-Zorn - WaarBenJij.nu

vertrek

Door: danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

16 September 2012 | Nederland, Schiphol

Zondagochtend , 06.00 uur gaat de wekker bij ons allemaal , goedemorgen time to go....
Bakkie koffie , douchen enz.enz. ,laatste troepjes opruimen en dan is het tijd om te gaan.
Mazda gestart ,koffers er in ,Joke opgehaald en op naar Cor en Coby ,die ons weg brengen...,Corrine ,Chris en Mandij opgepikt en op naar Schiphol.
Inmiddels is het 8.30 uur ,ingecheckt ,koffers weg en door de douane ,op naar een bak koffie ,wel even opschieten want ze willen eerder vertrekken,helaas niet gelukt, maar we gingen toch om 10.45 uur de lucht in dus mochten niet klagen.
Erwin heeft van Chris nog een paar oranje klompen gehad,dus zijn dag kon niet meer stuk haha...
Super vlucht gehad en US Airways is top,lekker gegeten aan boord,wat hazenslaapjes gedaan (behalve Chris dan,die heeft meer dan de helft van de vlucht geslapen haha).
Nu maar eerst de koffers opsnorren en afgeven bij de juiste bagageband , zodat hij ook daadwerkelijk in het vliegtuig naar Miami zit .
Uiteindelijk ook gelukt en nu maar wachten,O, nee eerst nog even door de controle haha,voor iedereen een eitje ,alleen Chris werd er natuurlijk weer uitgepikt voor een seconde check .
Duurde effe en wij maar wachten ,pfffff,hij mocht uiteindelijk door ,maar mocht eerst even roken van die hitler...,gelukkig was hij zo slim om eerst ons op te zoeken.
Dus eerst gaan roken en toen café opgezocht , onder het genot van een drankje even contact met het thuisfront gehad en nu maar wachten.
Uiteindelijk om 18.00 uur opgestegen en met z'n allen liggen maffen( behalve joke) deze vlucht , om 20.15 geland in Miami .
We stonden gelijk buiten en moesten nog wel even op de koffers wachten,ondertussen wel het hotel gebeld voor de free shuttle bus,nou we komen eraan hoor,tweede verdieping en we pick you op !!!!!
De koffers lieten even op zich wachten ,dus Daan en joke even naar buiten,hè daar is Chris ook haha ...rokennnnnn ,oeps bijna de eerste bon te pakken,we stonden niet in de rokerszone ,die was aan de overkant van de straat haha .
Onderwijl ligt Corrine op de bagage band en is Mandij foto's aan t maken haha,welkom USA ...
Alle koffers meteen als eerste op de band ,top dus,effe wachten op Walter onze chauffeur ,duurde effe en hoppa op naar het hotel.
Langs de skyline van Miami op naar Miami Beach in de toet toet .
Kamertjes geregeld,top dus ,uitzicht op de Beach en dan nu eerst een drankje en wat te eten...inmiddels is t 23.00 uur en zitten we buiten aan THE Beach in Miami ,een beter begin kan je niet wensen.....
Tot morgen op de boot :):):)....