Verjaardag Corrine  - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Danielle Woldendorp-Zorn - WaarBenJij.nu Verjaardag Corrine  - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Danielle Woldendorp-Zorn - WaarBenJij.nu

Verjaardag Corrine

Door: danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

28 September 2012 | Aruba, Oranjestad

Verjaardag Corrine

Twee violen een trommel en een fluit ,Corrine die is jarig en de vlaggen hangen uit haha ,happy birthday to you,happy birthday to you ,happy birthday ,happy birthday ,happy birthday tooooo youuuuuuuuuu..........
Het is half zeven en alweer wakker ,zouden m'n buurtjes het ontbijt al hebben gehad .....ik draai me nog even om ,het is nog wel heel vroeg .
Om zeven uur word er op de deur geklopt ,erwin doet open en ziet de resten van een ontbijt staan haha,nou dat is in ieder geval goed overgekomen .
Erwin gaat z'n bed weer in en Daan sprint onder de douche ,klopt aan bij de versierde deur haha en als hij open gaat begin ik te zingen haha,lekker ontbijtje gehad ,jaja heerlijk ,vooral die zalm erbij en die ene banaan haha maar waar was de koffie en de eieren en waarom geen champagne ?????, sorry dat kon ik niet meer regelen vannacht haha.
We gaan met zijn drieën naar het bovendek en eerst maar even een bak koffie gehaald ,even die cosmo's van vannacht wegspoelen .
Het is bewolkt maar de temperatuur is al 31 graden , lekker hoor nu maar wachten totdat de rest uit z'n coma ontwaakt .
Nou dan kan je lang wachten haha,om negen uur de rest maar wakker gemaakt voor het ontbijt ,op de gang naar de hutten komen we de schoonmaker tegen ,hij begint direct happy birthday te zingen haha ,de dag kan al niet meer stuk .
De langslapers nemen een snelle douche ,spullen gepakt en op naar de eetzaal ,goodmorning ,een tafel voor zes aub haha, we krijgen een mooi tafeltje achterin met uitzicht op het water .
Koffie ,Orange jus en Chris aan de appelsap ...droge bek Chris haha,nou nee valt wel mee ,eten besteld en toen tijd om Corrine haar kadootjes te geven ,van joke ,Mandij en Chris krijgt ze een hoed met happy birthday en een kaars erop ,druk op het knopje en hij gaat voor je zingen haha,maar die ga ik niet op doen hoor ,echt wel de hele dag ....erbij nog een mooie kaart met alle nieuwsflitsen uit 1967 en een waardebon van de woonhoeve .
Van Erwin en Daan krijgt Corrine een verjaardags kaart met een heeeele grote button erop ,hoera 45 jaar en ook deze de hele dag op hè landje .
Daarbij een mooi fotoalbum met alle verhalen en foto's van de vorige cruise die Daan en Corrine hebben gemaakt in 2011 ,haha het duurde effe maar hij is wel super leuk geworden ,nou weet je alvast wat je volgend jaar krijgt haha.
Inmiddels arriveerde het eten en zitten we lekker te happen ,nog wat koffie ???,ja lekker ,als er nog iets is wat ik voor jullie kan halen of doen,vraagt de ober ...nou zegt Daan ,je kan effe op m'n rug krabben haha,de ober schiet in de lag en zei dat z'n dag al goed was met zulke vrolijke personen in zijn wijk ...tuurlijk je kan ons inhuren hoor voor feesten en partijen ,kost wat maar verzekerd voor een avond fun haha.
Na het ontbijt door de volle eetzaal gelopen , iedereen schiet in de lach om Corrine met haar hoed en button,maar snel naar het bovendek lekker in de zon liggen,burn burn ,wat is het heet en bijna geen wind ...nou even kijken hoe,lang we dit volhouden haha .
Al snel liggen we een verdieping lager in het zwembad ,het is niet uitgehouden zo warm is het ,bijna geen wind dus af en toe een verkoeling is wel aan te raden .
Zo pendelen we een tijdje heen en weer en gaan ook nog even op dek tien kijken ,O ,dat is lekker , hier staat een lekker windje ,dus blijven we een uurtje daarboven luieren ,om later de schaduw op te gaan zoeken .
Rond half een verkassen we naar het middendek om wat te gaan eten ,allemaal weer wat lekkers gehaald en onderwijl was het animatie team een mister verkiezing aan het houden met allemaal oude behaarde mannen ,weer hilarisch om te zien .
Gaap ,gaap ,we zitten allemaal in te kakken ,Mandij en Chris gaan even winkelen en Daan vertrekt naar haar hut voor een klein slapie .
Rond vijfen is het tijd om te douchen en aan te kleden ,vanavond elegant night ,dus trek de nette kleding maar weer de kast uit .
Daan gaat nog even naar dek drie om een sigaretje te roken en ziet dat we langs een eiland varen ,we varen tussen Jamaica en Thaiti door ,waar staan die mensen verderop nou naar te kijken ??? o kijk een hele school dolfijnen ,shit natuurlijk weer geen camera bij me .....ze verdwenen weer net zo snel als ze kwamen dus maar terug naar de hut voor een verfrissende douche .
In de lobby zit/staan al veel mensen in vol ornaat ,galajurken ,pak en/ of smoking ,leuk om te zien haha ,gelukkig ook heel veel mensen die gewoon netjes gaan  en zich niet uitdossen alsof ze naar een bruiloft gaan .
Om zes uur gaan Erwin en ik richting lobby ,nog lekker rustig , maar er zijn al wel volop mensen foto's aan het laten maken op de trappen .
Een half uur later komt ook de rest , Mandij in een lange zwarte jurk haha,staat er geweldig ,we zitten er weer mooi bij allemaal ,de muziek speelt weer lekker en de sfeer zit er weer goed in ,borreltje erbij ..Lets party .
Ik hoor de verhalen van de middag aan haha,Corrine is de hele middag toegezongen en gefeliciteerd ,zelfs toen de lift even open ging gingen er mensen voor haar zingen haha,iedereen weet dat ze jarig is ,niet zo moeilijk met zo'n hoed en button ,daar kan je niet omheen .
We hebben nog even een mooie foto van ons allen laten maken ,morgen even kijken hoe hij geworden is ,Chris verteld dat ik nog een kadootje van hem heb gehad ,het ligt voor mijn kamer deur haha ,nou moet toch m'n vestje nog halen ,dus kan ik gelijk even kijken .
Als ik bij de kamer kom zijn de schoonmakers bezig , alles weer schoon en opgeruimd , hij had een hele stapel chocolaatjes voor m'n deur gevonden haha, wat moet je daar mee ?? , weet niet misschien is Sinterklaas langs geweest .
Weer beneden er hartelijk om gelachen ,op de dansvloer is een klein jongetje een breack dans show aan het weggeven ,iedereen klappen en hij ging maar door haha .
Op naar de eetzaal ,in de rij de eetzaal in en plaats genomen aan tafel ,Corrine met haar hoedje op en ze werd natuurlijk gefeliciteerd ,weer heerlijk gegeten ,escargots ,zalm,garnalen en als hoofdgerecht weer allemaal heerlijkheden ,de ober kwam weer met z'n trucjes aan tafel en toen tijd voor het nagerecht .
Ja hoor daar komt de taart ,happy birthday to you word er door zes man gezongen inclusief de matre ,haha geweldig diner gehad ....
Op naar de lobby voor nog een borrel ,Corrine geeft haar hoed weg aan een mevrouw die zegt morgen jarig te zijn ,zo daar komen we ook mooi van af .
Even in de lobby naar de muziek geluisterd en de dans show van het animatie team gekeken ,toen door naar de show in het theater ,de las Vegas show over the Beatles ,lekker mee zwingen op de muziek onder het genot van een lekkere borrel haha,was weer geweldig .
Het einde van deze dag eindigt ook zo ,mooie tijd om de verjaardag af te sluiten al zeg ik het zelf .
Morgen weer een nieuwe dag op de boot ,lekker uitslapen......
Tot morgen allemaal ,de groeten van ons en van Corrine ,bedankt voor alle felicitaties xxx