Laatste dag op de boot  - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Danielle Woldendorp-Zorn - WaarBenJij.nu Laatste dag op de boot  - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Danielle Woldendorp-Zorn - WaarBenJij.nu

Door: danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

29 September 2012 | Verenigde Staten, Miami

Laatste dag op de boot

Goeeeedemorgen ,ik word wakker en OMG ik heb een droge bek haha,snel even wat water gedronken en even op de klok gekeken ,oeps kwart over acht ,mooie tijd om eruit te gaan .
Onder de douche en zachtjes de hut uit geglipt ,Erwin lag nog lekker te slapen ,dus eerst maar eens een bak koffie halen dus op naar het bovendek .
Joke en Corrine zaten net aan de koffie en Corrine ziet er net zo uit als ik me voel haha,uh Daan vandaag geen cosmo's meer hoor haha ,ben het met haar eens ,alleen nog wijn en de rest laten we maar aan ons voorbij gaan.
Na een half uurtje samen even een sanitaire stop gedaan ,oeps kijk eens in de spiegel haha ,misschien kan ik m'n hoofd onder de handdroger houden ,zou er zeker van opknappen zegt Daan haha.
Ontbijtje gehaald en voor joke ook wat mee genomen ,niet zo veel hoor haha ,nee hoor mam ,alleen wat croissants ,jam ,een donut ,ei en een pannenkoekje en nog wat jus Orange ,mijn god moet ik dat allemaal opeten ,moet jij weten haha.......
Na het ontbijt lekker over het bovendek geslenterd ,het is wat bewolkt maar dat maakt het heerlijk en het is nog niet zo warm ,pas 29,7 graden .
Boven op dek 14 aan de voorkant van het schip gestaan ,wat blijft het toch een mooi gezicht ,onderling hebben we het over waar we volgend jaar heen willen ,genoeg opties dus thuis maar eens in de computer duiken .
Het is bij tienen en we besluiten een mooi plekje op het middendek te zoeken ,gezellig met muziek erbij ,dus spullen uit de kamer gehaald ,Erwin is ondertussen aan het douchen en op het middendek op de ligstoelen geïnstalleerd .
Mandij en Chris zijn nog nergens te bekennen ,we gingen ook" laat "naar bed ,zo rond half een gingen Mandij en Chris naar bed ,Daan heeft toen nog met Corrine bij de service balie ( 24/7 open)geregeld dat morgen de koffers gelijk worden ingecheckt door Carnival ,kost $ 20 pp ,nou lekker hoor hoeven we niet met die troep te slepen ,alleen je handbagage .
Je moet wel de nodige papieren en vluchtnummers invullen ,hopelijk is dat goed gegaan vannacht haha,na de nodige alcohol kunnen de koffers zomaar ergens in Texas staan .....
10.30 en Erwin komt aanlopen goedemorgen ,goh ga je duiken schat ( hij heeft een t-shirt van diving Bahama's aan) ,ja dat vroeg een mevrouw net ook al in de lift haha, t is toch nog ver hoor naar de Bahama's ,we varen er nu wel vlak langs ,maar zal t toch maar niet proberen haha, nou ja dan ga ik maar een kop koffie halen ........
Het is bijzonder stil op het dek ,iedereen slaapt uit ....wel word er weer volop onderhoud gepleegd aan het schip ,ze zijn met de railing bezig en overal zie je werk mannetjes lopen ,het is zeker niet hinderlijk ,het is dat je er op let ,anders valt het niet eens op ,je ziet over het hele dek personeel schoonmaken ,nou is dat elke dag wel zo ,maar vandaag is het bovendek aan de beurt voor een poetsbeurt.
Mmm tijd voor een sigaretje ,Corrine heb jij een asbak ,nee sorry niet hier ,o daar komt ons pindarotsje aan ( een van de obers ) , goodmornig heb jij een asbak voor me ,niet bij me ,maar ga hem even halen voor je , mooi haha ,als hij terug komt met een asbak vraagt hij of we de cocktail van de dag willen ,zot sodemieter op man haha ,het is 10.44 uur ,als je niet snel weg bent gooi ik je overboord ,leuk voor de haaien haha ,hij is snel weg ...dagdag probeer het later nog maar eens .
Lekker vertoeven zo op het dek en om half twaalf komen Mandij en Chris aangewandeld ,lekker uitgeslapen en ook al ontbeten ,plof maar neer jongens ...
In de verte zien we donkere wolken aankomen maar voorlopig schijnt de zon nog ,dus de een met z'n boek erbij ,de ander muziekje op of even de oogjes toe .
Zo liggen we tot twee uur totdat de maagjes gaan knorren ,dus op naar beneden en iedereen langs een buffet en wat lekkers gehaald .
Als we weer bij elkaar komen op dek 9 komt de regen met bakken uit de lucht ,nou maar even schuilen als we eten ,de DJ draait onderwijl het liedje its raining men haha en iedereen zingt vrolijk mee .
Mandij zit zich ondertussen behoorlijk druk te maken of alles wel in haar koffer past ,haha volgens mij zeggen wij dat al twee weken .
Om half vier is er een bingo in het theater ,de dames besluiten er met z'n vieren naar toe te gaan haha ,dat gezicht van Chris toen Daan vroeg of ze mee gingen ,gelukkig op foto vast gelegd .
De dames gaan even de spullen naar de kamer brengen en zitten nu al te lachen om die stomme bingo ,nou je zal die cruise winnen haha .
We lopen over de gang en Mandij legt nog even snel wat in haar kamer ,Jezus wat stinkt het hier zeg ,ja haha Chris is net naar de toilet geweest haha ,nou je kan het maar beter kwijt zijn .
Met de lift naar boven en richting het theater ,o die is nog dicht ,nou dan nog maar even roken haha ,al zingend lopen we het dek op ," op de woelige baren ,bij storm en bij wind " haha ,wat een golven ......nog wat foto's voor het plakboek gemaakt en Mandij zit de foto's van haar poesjes te bekijken die ze van Wesley opgestuurd heb gehad .
Op twee bedje liggen twee mensen naar ons te kijken ,waar komen jullie vandaan ?? We are dutch haha ,nee zegt joke we zijn niet Duits ...waar is je fiets Corrine haha .
Hè daar komen onze twee homo vriendjes uit het restaurant aan ,die zitten naast ons ,ze kunnen zo de muppet show in en Mandij begint spontaan de tune ervan te zingen haha .
Dan gaan de dames richting het theater ,bingo haha,we zoeken een mooi plekje op in de zaal en bestellen een ( fris)drankje , joke gaat even met haar voetjes omhoog want haar rechter voet is nogal pijnlijk en opgezwollen ,wat daar de reden wat is ...geen idee .
We gaan n de rij voor wat bingo kaarten te halen ,3 stuks met een kras kaart kost $ 25 , nou allemaal even gehaald dus beginnen maar .
Je moet de buitenste rand vol hebben en Mandij begint goed ,later gaat Daan als een speer en joke heeft volgens haar klote kaarten ,Corrine hoeft er nog maar één ,nr. 44 ....jammer er is haar iemand voor haha,maar wel een middagje lol gehad ,Daan wint nog $ 5 op haar kras lot en dingt vanavond nog mee met de $ 500 prijs ,dus wie weet haha.
Om vijf uur gaan Mandij en Chris richting de hut om de koffers te pakken ,nou begin maar alvast we horen wel of het wel of niet past haha ,komt goed zegt Chris ,nou daar gaan we dan maar van uit .
Nog een paar klompjes ( had Corrine meegenomen ) aan Ruslana gegeven ,o wat leuk voor mijn kindje ,uh kindje ,waar is die dan ,nou thuis in Oekraïne bij mijn moeder ,gezellig haha en waar is je man ,nou die werkt ook hier op het schip ...gezelligheid kent geen tijd ,moet er niet aan denken om mijn kinderen zo lang niet te zien ,deze 17 dagen is lang genoeg haha .
Voor het diner nog even aan de bar in de lobby wat gedronken ,Daan ging even op het menu kijken wat we allemaal konden eten  ,haha lekkere kikkerbillen .
Chris ging meteen over z'n gaffel haha ,jammer dan ik neem denk ik twee porties .
Weer een leuk afscheid diner ,gezelligheid met de obers ,ze een fooitje toegestopt en toen was ook onze laatste diner ten einde ,dagdag ,zie je op Facebook haha .
Nog even langs de kamers of de koffer labels er al waren ,mmm nog niet dus maar even naar service balie ,snel alles geregeld en de koffers buiten gezet .
Mandij moest nog snel iets in haar koffer doen ,o jee dat gaat echt niet passen hoor haha ,effe proppen en ja hoor dicht die handel .
De koffers worden meteen weggehaald ,dag dag tot in Nederland ,hoop ik haha
,niet dus ,hoorde net dat we de koffers in Philadelphia weer zelf even moeten inchecken voor A'dam ,nou geen probleem hoor ,doen we even .
Zo zijn de laatste cruise uurtjes ingegaan ,jammer maar nog twee leuke dagen voor de boeg voordat we dinsdag in Nederland landen .
Ik zou zeggen weltrusten en tot morgen in Philadelphia xxxxx
Ps
Sorry voor het late verslag ,we zijn veilig aan gekomen in fort Lauderdale ,maar ze hadden de wifi uitgezet op de boot vanaf 24.00 uur haha ,dus niet ongerust zijn ,er is niet gewuifd ,we zijn niet gezonken ,we lopen gewoon nu lekker te shoppen in het zonovergoten stadje haha.