home sweet home - Reisverslag uit Weesp, Nederland van Danielle Woldendorp-Zorn - WaarBenJij.nu home sweet home - Reisverslag uit Weesp, Nederland van Danielle Woldendorp-Zorn - WaarBenJij.nu

home sweet home

Door: danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

02 Oktober 2012 | Nederland, Weesp

goedemorgen Nederland ,om 8.00 uur geland op Nederlandse grond,een half uur eerder dan geplant ,beetje jammer dat we op de polderbaan zijn geland,dus nog een eind taxien naar de gate.
Nou ja gate,we kregen een trapje aan de deur en mochten zo de ochtend kou in stappen ,brrr 12 graden ,dat scheelt een jas zeg.
Op zich een goed vlucht gehad ,alleen wederom weer plaatsgebrek in de bagage boxen ,maar die van ons gingen toch echt niet het bagage ruim in ,forget it lady haha.
De stewardes heeft alle moeite moeten doen om plaats voor onze handbagage te maken ,maar uiteindelijk is het gelukt .
Als we eenmaal zitten zien we onder joke haar stoel een vol blad met blikjes staan ,is dat voor onze veiligheid ???,beetje belachelijk maar ja zal wel goed zijn ,wel lekker handig als je dorst heb.
na een korte vlucht ,zes uur en een kwartier,zijn we dan toch eindelijk weer thuis .
Op naar de bagageband en benieuwd of Corrine haar koffer er is,nou niet dus...en nog erger die van Mandij was ook foetsie ,GVD nou breekt m'n klomp ,weet toch zeker dat er de juiste label op zat ,heb er met mijn neus opgestaan ,zo moeilijk is het toch niet .
Dus op naar de balie van US Airways ,OEI die mevrouw was niet blij met ons ,jammer dan ,papieren ingevuld en ze gingen kijken of de koffer van Mandij te traceren was ,even een dag geduld aub.
Dan komt Chris aan met zijn koffer ,mazzel dat hij hem heeft maar wel helemaal kapot,wederom weer papieren invullen en claimen maar ...pff ook van corrine haar koffer is helemaal niks bekent ,die moet nog steeds afwachten of hij nog boven water komt in de usa .
Dus maar door de douane en de ophalers verwelkomen ,coby,hennie,johan ,jethro en opa en oma woldendorp ,wat een gezeligheid ,leuk hoor zo'n ontvangst .
Eerst maar even naar buiten om te roken ,voordat we naar de auto gaan,Mandij is in alle staten omdat haar koffer er niet is ....komt goed schatje ,hopelijk komen alle twee de koffers weer bij de eigenaar terug.
Allemaal richting eigen huis om onze eigen dingen te doen ,wasje draaien ,werk bezoek,kindjes en huisdieren knuffelen ,kadootjes uitdelen haha en daan heeft alle foto's op haar laptop verzameld.
Het zijn er maar 3342 haha ,heb je even ......daan gaat even de spullen van de jongens ophalen bij de logeeradressen als mandij belt...MIJN KOFFER IS GEVONDEN!!!!! ,hij staat nog in Lissabon en komt om 18.00 uur aan in nederland ...nou gelukkig maar want wat heb je aan een ugg schoen he ...
S'avonds nog met zn allen uit eten geweest en heel wat verhalen verteld haha ,daan,corrine en chris hebben contact met US airways gehad en allemaal een claim neergelegd ,nou word vervolgt dus.
Dit is echt het einde ,toedels ..........tot de volgende reis maar weer .