St.Thomas - Reisverslag uit San Juan, Puerto Rico van Danielle Woldendorp-Zorn - WaarBenJij.nu St.Thomas - Reisverslag uit San Juan, Puerto Rico van Danielle Woldendorp-Zorn - WaarBenJij.nu

St.Thomas

Door: Danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

30 September 2014 | Puerto Rico, San Juan

Zeven uur ,wekkertje gaat en ik heb nog geen zin om m'n bed uit te gaan ,heerlijk geslapen ....snel onder de douche ,mannetje uit z'n roes halen en op naar dek negen waar we af hebben gesproken ,de meeste zitten er al ,Daan wat ben je laat ,sorry maar ben echt niet eerder wakker ,ik zal wel moe wezen haha.
Stefan en jethro stonden om zeven uur op het bovendek om de aankomst te bekijken ,super haha zeker omdat ze nog even door waren gegaan vannacht ,ze hebben nog hamburgers gegeten en roomservice uitgeprobeerd voor een colaatje daarvoor hebben ze de mooie dame laten komen haha.
Om acht uur was iedereen paraat ,zelfs Larissa en Diermo ,applaus haha dus op naar de ontbijtzaal met z'n allen .
We kregen een ronde tafel voor tien personen en Stefan ging met Diermo aan een klein tafeltje naast ons zitten,hilarisch hoor allemaal even bestellen ,jus Orange ,toast ,jam ,eieren ,spek en jethro aan de bagels met zalm en roomkaas ( bah bah ) .
We zitten net aan de koffie en/of thee als de muziek aan word gezet ,zo mooi ,ze draaiden She .....toeval of niet leuk voor Mandij en Chris ,daar moest op gedronken worden zeiden de mannen ,maar uh nog even wachten ,geen herhaling van gisteren graag .
Peter ging nog even vertellen hoe de wc werkt ,je gaat er gewoon opzitten en alles word er onder hoge druk uit gezogen haha ,geweldig tranen over onze wangen .
De mannen bestellen nog een tweede ronde eten ,peter nog een juice van de pine-appel (benieuwd hoe pijn t deed haha ) daarna even de spullen opgehaald en hoppa t eiland op ,welkom St.Thomas hele we come ,we waren van plan om met de kabelbaan naar boven te gaan maar onderweg zijn de plannen veranderd ,we gaan met z'n twaalven in een open lokale toer bus en krijgen een rondtoer over t eiland van onze chauffeur Vince ,zo zwart als roet maar wat een lol hebben we weer .haha
Gevaar voor eigen leven ,we gaan helemaal naar boven ,tjok tjok,,puf puf ,ja we hebben t gered haha en wat een uitzicht zeg zo mooi .we komen langs geweldige uitzicht punten ,dat zal op de foto's terug te zien zijn .
Er word volop genoten ,de jongere versies gaan al sparen voor volgend jaar ,ze willen dit wel elk jaar haha ,geweldig...nog effe een flesje fris gehaald voor onderweg en natuurlijk wat souvenirs ( verrassing voor iedereen ) ,Daan en Monique kopen een nieuwe strandtas en Larissa een mooie zonnehoed ,er word nog even ingesmeerd en dan word de reis naar beneden aanvaard .
Je zou er een hartverlamming van krijgen haha,Monique vraagt om een hoedje met een elastiekje ,we vangen behoorlijk wat wind namelijk haha .
Nog een paar bochten en dan komen we aan op coki( spreekt uit koekie) beach ,wat een pracht ,helder blauw water ,ligstoeltjes aan t water en lokale hutjes met drank en eten op loop afstand , maar we hoeven niet te lopen ,want service is aan t bedje .
Er word ook meteen een duik genomen door iedereen en de snorkelaars kunnen hun hart weer ophalen ,geweldig weer lol om niks .
Diermo en Larissa gaan ook eens proberen te snorkelen en ja oefening baart kunst ,morgen weer proberen haha .
Dit is het echte leven,we willen allemaal niet meer weg vanaf hier ,om de hoek zitten de mannen van het eiland( niet onze mannen )aan de wiet haha maar daar heb je gelukkig totaal geen last van .
Er loopt een lokale man de lege flesjes op te halen met een rastastaart van 20 jaar haha ,die een beetje contact met Larissa zoekt ,niks vreemds gewoon leuk ,lands eer ,hij waarschuwt haar nog even haar strandtas bij zich te houden in het zicht .
Langs het strand komt een vrouwtje een lokale snack verkopen ,super doe maar jongens ,heerlijk hoor ,lekker gevuld met gekruid vlees .
Iedereen is lekker aan t smullen totdat Daan zegt : lekker hoor die gekookte geitenballen wahwhaha ...die gezichten ,goud waard al zeg ik t zelf ,geintjeeee ,gewoon lekker doorhappen.
Lekker een paar uur doorgebracht op het strand en werden weer opgehaald door Vince met z'n monstertruck ,lijkt wel expedition robbinson zegt Stefan ,haha ja de eetproef hebben we al gehad ,maar ja die eilandraad hè ,wie stemmen we weg haha.
Corrine maakt een leuke opmerking en Monique zegt gevat ,ja jij dus Corrine ,natuurlijk een grapje en weer lol voor tien ....zo zingen we ons terug naar het centrum waar de dames gedropt worden op de markt en de mannen natuurlijk een pilsje pakken op een lokaal terras ergens in de lucht.
De dames hebben leuke dingetjes gescoord ( ga niet vertellen wat ) en dan komt aan dit avontuur op St.thomas een einde ,Vince pikt ons weer op en om 4.15 uur lopen we de loopplank van het schip weer op ....bedankt Vince voor de leuke Tour ,we hebben allemaal genoten ervan en het hele mooie eiland gezien .
Even de spullen gedumpt op de kamer en op naar het Lido dek om een hapje te snacken ,drankje erbij en een duik in het zwembad ......om vijf uur vertrekt de boot weer ,toet toet ,dag dag ,de party kan beginnen en zo gebeurd dat ook .
Mandij,Chris,Larissa ,Diermo en Stefan zitten met een stel Amerikanen in de jacuzzi en ik zie de biertjes over en weer gaan haha ,de dames aan de cocktail en zitten allen te genieten van de poolparty/game ...lekkere Caribische muziek met de nodige dansjes erbij en het feest is weer compleet .
Een voor een taaien we af ! Chris als eerste ,die gaat een uurtje z'n oogjes toe doen ,want ze "mogen " met jethro ,Stefan ,Larissa en Diermo mee naar de Discotheek vanavond haha ,de rest is te oud (maar wil ook niet haha ).
Heerlijk even tijd om te douchen ,relaxen ,foto's kijken ,kamer hoppen haha,lezen of natuurlijk aan het verslag schrijven .
Vanavond eten om 8.15 uur ,dus tijd zat ,afgesproken in de lobby om 7.30 uur om dan alvast een borreltje te doen voor het diner ,vanavond vieren we de honeymoon van Chris en Mandij ,we hebben een grote taart besteld voor na het diner(verrassing natuurlijk ) ,hartvormig met happy honeymoon erop ,chocolade van binnen en vanille van buiten ,dus een wit hart .
Zo kan je elke dag wat te vieren hebben he,benieuwd wat we morgen verzinnen , zal vast wel goed komen .
Als we de lobby binnen komen dan is het goed te zien dat we op het strand zijn geweest ,mooi gekleurd allemaal ...lekker geborreld en als we allemaal paraat zijn gaan we richting eetzaal.
Weer super leuke obers en natuurlijk weer lekker gegeten ,gerookte eend ,mix van vis ,biefstuk en dan natuurlijk als toetje de taart voor Mandij en Chris ,na het dansje van de obers zongen ze met z'n allen voor Mandij en Chris en moesten zei zoenen zolang het liedje duurde haha ,was weer een leuke verrassing .
Kopje koffie erbij en daarna op naar het theater ,maar eerst nog even een sanitaire stop ...Monique ,Joke en Mandij zitten al op de wc als een paar andere dames hun handen staan te wassen ,Monique vraagt lachend wat dat geluid is (luidruchtige handendroger)
Daan zegt dat is dat apparaat van peter die je leegzuigt haha , nou blijf maar zitten op die plee ,hilarisch we komen niet meer bij natuurlijk .
Theater was goed vol en we zitten helemaal boven in ,het is een komedie show ,de eerste helft kon het ieders aandacht nog trekken maar de tweede acte was voor sommige te veel en die gingen alvast op het bovendek zitten .
Om elf uur zijn we weer samengevoegd en liggen jethro en peter film te kijken op het bovendek ,Mandij enzo aan de popcorn ,drankje erbij heerlijk wat een leven .
De kids gaan nog naar de discotheek , maar de rest gaat denk ik zo aftaaien .
Morgen een hele dag op de boot ,lekker hoor ,uitslapen voor iedereen ,we zien elkaar wel op het bovendek ,geen verplichtingen .......ik zeg het was een super dag vandaag ,welterusten en tot morgen xxx

• 30 September 2014 - 08:35

Henny:

Geweldig het verslag zie het zo voor me leuk dat de jongens het ook naar hun zin hebben genieten maar weer groetjes xxx

• 30 September 2014 - 12:33

Gretha:

Weer een hoop meegemaakt en veel hilariteit. Heel gezellig allemaal. groetjes