eerste dag usa - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Danielle Woldendorp-Zorn - WaarBenJij.nu eerste dag usa - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Danielle Woldendorp-Zorn - WaarBenJij.nu

eerste dag usa

Door: danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

18 September 2011 | Verenigde Staten, Tampa

Na een goede nachtrust en een overheerlijk Amerikaans ontbijtje op t terras van t hotel ,begint de tweede dag.
Na de douche en de koffie zijn we een river walk wezen maken door tampa ,langs het water.
Heerlijk weertje en van alles gezien.
Rond de klok van elf uur uitgecheckt en met de hotel shuttle bus naar de port of tampa gegaan.
Bij aankomst konden we al vlot inchecken en door de douane,wat een snel en goed lopende service allemaal.
Om half een mochten we aan boord en kregen gelijk wat te eten en om half twee mochten we de hut in.
Lekkere grote hut met alles erop en eraan,je hoeft niks mee te nemen,zelfs aan scheermesjes is gedacht.
Voortaan nemen we alleen nog maar een bikini mee.
Kamer word de hele dag door opgeruimd en schoongemaakt,als je van het zonnen terug komt dan staat je ijsemmertje gevuld en later na het diner zijn ook de dekens teruggeslagen op je bed en zijn er ook weer schone handdoeken en is alles weer schoon.
Zijn om vier uur vertrokken uit tampa nadat we uitgebreid safetie gedrild zijn haha.
Een heerlijke dag op het schip dus met zeer mooi weer onder het genot van een cocktail en overheerlijk eten.
Nu lekker slapen nadat we nog even ons vergaapd hebben in het casino ,wat een geld word daar verspild zeg.Morgen weer een nieuwe dag op zee en nieuwe kansen haha