verjaardag corrine - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Danielle Woldendorp-Zorn - WaarBenJij.nu verjaardag corrine - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Danielle Woldendorp-Zorn - WaarBenJij.nu

verjaardag corrine

Door: danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

28 September 2011 | Verenigde Staten, Orlando

Om acht uur word ik wakker van gerommel aan de deur,o gelukkig t is landje maar die de weg niet kan vinden in het donker,happy birthday to you,happy birthday to you,happy birthday ,happy birthday ,happy birthday to yooouuu.
Gefeliciflapstaart met je 44 e verjaardag.
Even buiten een sigaretje gerookt,onder de douche gesprongen en op naar het ontbijt,vandaag is het shopping day........
Ontbijtje genuttigd buiten op het terras en Google maps geopend voor de route,nou 1e rechts ,dan rechtdoor ,2e verkeerslicht links en dan eerst de 4 west op,we hebben namelijk besloten om eerst naar Corrine drive te gaan.
Na tien minuten weer hopeloos verdwaald ,map aan de kant gegooid en eerst maar een tankstation opgezocht,want we rijden bijna al op reserve haha.
Om de twintig meter zit wel een tank station ,dus bij de eerste kruising de texaco opgedraaid ,maar ja wat gaat er in haha.
Keuze uit drie soorten ,maar niks komt me bekent voor,87, 89 en nog iets,maar even aan een tankende Amerikaan gevraagd.
Nou gewoon de goedkoopste nemen ( de 87) ,daar rijd hij prima op,zo gezegd zo gedaan ,denk je há,wat een gedoe zeg.
Eerst moet je naar binnen lopen om je geld af te geven en dan kan je pas tanken,hoeveel zullen we er in doen,ik denk dat we een 70 liter tank hebben , dus eerst maar de helft doen??? ,nou gaat hier de benzine niet per liter maar per gallon en één gallon is 3,785412 liter.
Snel even een rekensommetje gemaakt , 8 gallon is $ 30 dus maar voor $ 30 erin gegooid en haha hij zat voor de helft vol ,zat dus gelukkig nog meer in dan ik dacht.
Toen op naar Corrine drive ,bordjes gevolgd en waarempel ik begin het wegen netwerk van Orlando onder de knie te krijgen,in één keer gevonden.
Ontzettend leuk om door Downtown Orlando te rijden ,maar mij veel te druk,ik dacht dat Amsterdam centrum druk was ,maar dit hier slaat alles.
Doorgereden en later de afslag winterpark genomen,even door de woonwijk gereden en ons vergaapt aan de leuke pipi langkous huizen.
Bij Corrine drive de auto geparkeerd en Corrine midden op het kruispunt neergezet voor een foto onder het bordje ,haha geintje ze stond aan de zijkant...
Achter mij stond een meneer netjes te wachten totdat de foto eindelijk gelukt was ,valt niet mee met al die voorbij scheurende auto's .
Nog even langs de plaatselijke winkeltjes gelopen en toen weer de auto in richting Millenia Mall,de plaatselijke PC hier,de limousines reden af en aan,je kon zelfs je auto laten parkeren door een service dienst voor $ 5, nou zonde van de $ 5,wij lopen die twintig meter wel.
Onderwijl de parkeerplaats af speurend naar een hummer,wie weet mag ik er even een rondje in rijden,helaas niet gevonden,wel andere leuke karretjes ,doen toch wat verkeerd in Nederland met die kleine auto's .
Bij macy's naar binnen gegaan , ze hebben hier ook kleding voor hele grote en dikke mensen ,haha effe passen voor de foto, heeft u er ook een paar tentstokken bij, alle dure merk winkels die je maar kan bedenken zitten hier,eerst maar even bij wat kleding winkels naar binnen,altijd leuk om te kijken,scheelt wel met Nederland qua prijs ,maar nog veels te duur vind ik .
Na een tijdje shoppen vinden we een "Vans" winkel ,zo veel soorten heb ik nog nooit bij elkaar gezien ,ze hadden zeker 200 soorten en dan nog de nieuwe collectie ,jeetje Diërmo had hier kwijlend door de winkel gelopen.
Rond half twee tijd voor een sigaretje ,dus even naar buiten en lopen zo tegen de cheescake factory aan,wat een geluk we moeten nog lunchen .
Eerst een  salade gegeten met kip en toen een keuze gemaakt uit 40 verschillende soorten cheesecake,Corrine had de 30th anniversery chocolade cheesecake en ik de witte chocolade cheesecake met pecannoten en caramel,overheerlijk,cola light erbij(( weer een halve liter) en je kon ons rollen.
Snel maar weer aan het shoppen gegaan,victorias secret,footlocker,Adidas ,Nike ,apple store ,game store en nog meer , uiteindelijk ons vergaapt in de shoe factory,waar ze zeker wel 80 soorten Uggs hadden ,ik zal wel een discussie met m'n schoonzoon krijgen want ik heb zelf een paar Uggs  gekocht haha,we waren het namelijk altijd eens dat Uggs een afkorting van ugly shoes was,gelukkig zijn het gympen ,dus misschien vergeeft hij het me.
Ook even de T-mobile winkel ingelopen,er werd gelijk gevraagd of wij T-Mobile klant waren ,jaja in Nederland ,o perfect hebben jullie een simlock vrije telefoon ??? ,uh nou nee hebben allebei een IPhone 4 en nog niet simlock vrij.
Dat is nou jammer anders had je hier een kaart erin kunnen doen voor $ 8 en dan had je goedkoop bellen en onbeperkt internet,Grrrr toch eens doorgeven in Nederland aan T-Mobile.
De nieuwe BB bold 900 met touch screen gezien ,$ 599, koopje doe er maar twee haha, de nieuwe iPhone komt as dinsdag uit ,jammer net te laat.
Weer terug naar de auto op naar de volgende Mall ,dit keer een outlet van alle bekende merken,leuke kadootjes voor de kids gekocht en werkelijk geshopt tot half acht.....toen moesten we nog eten.
De weg weer op gegaan en op naar de Japanner ,lekker dicht bij het hotel en weer zo gevonden ,heerlijk gegeten bij Kombe,Sushi vooraf besteld en de hele reutemeteut daarna,konden het echt niet op,willen jullie het meenemen,nee dank u.
Moe maar voldaan gaan we richting auto,shoppen in deze temperatuur is geen goed plan,maar ja moest wel gebeuren,morgen onze laatste dag,wat gaan we doen?????
We gaan er vannacht over nadenken en jullie horen het morgen.......,goodnight,sleep well ,groeten uit orlando.