nassau bahama's - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van Danielle Woldendorp-Zorn - WaarBenJij.nu nassau bahama's - Reisverslag uit Nassau, Bahama's van Danielle Woldendorp-Zorn - WaarBenJij.nu

nassau bahama's

Door: danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

21 September 2012 | Bahama's, Nassau

Nassau Bahama's

Zo rond zeven uur naar het bovendek en daar zaten joke en Corrine al aan de koffie,vijf minuten later kwam ook de rest aan gewandeld en was het bijna tijd voor het ontbijt .
We moesten nog wel even wachten , we gingen vandaag niet in het restaurant eten maar haalden bij het ontbijt buffet boven op het dek .
Een kwartier eerder dan gepland kwamen we in het donker aan op Nassau ,
Hè zie ik daar een regen druppel ,ikmhad het nog niet gezegd of het kwam met bakken uit de lucht vallen ,OMG wat een water zeg haha ,krijg natte voetjes haha.
Na het ontbijt de tassen gehaald uit de kamers en inmiddels is het weer gestopt met regenen en kunnen wij het zonovergoten eiland op stappen.
Bij het eerste de beste bord " welkom op de Bahama's " een foto van ons allen met het weespernieuws gemaakt ,die zal ik vanmiddag even opsturen naar enter je weet maar nooit
Door de taxfree shop en hoppa lekker Nassau in gewandeld,we hebben vandaag een strand verbod gekregen van Mandij ,er moet gewinkeld worden ,pffff nou vooruit dan maar .
Lekker over de locale markt gewandeld ,winkel in ,winkel uit , de (on) nodige souveniers gekocht en toen een barretje opgezocht ,uh doe maar zes dieet cola troela haha ,nou lekker hoor zo'n koele versnapering .
Dan weer winkel in ,winkel uit,even bij het houtsnijden gekeken en toen tijd voor een bak koffie bijnde Starbucks ,ook nog internetdaar ,dus twee vliegen in een klap.
Nou stond Daan nog even te roken ,dus de rest ging al naar binnen .
Komt er een man aan en vraagt om een vuurtje ,nou dat kan hoor alstublieft ,GVD jat hij m'n gloednieuwe aansteker mee,gelukkig kwam er net een agente aangefietst die zag het gebeuren en haalde de aansteker voor me terug haha.
Even langs de kade gelopen en weer verder gewinkeld ,langs een kerkje gekomen en gelijk even Corrine haar bruiloft geregeld.
Binnen in de kerk een locale man voor haar opgesnord ,excuse me sir ,wilt u vandaag de bruidegom zijn haha,nou best hoor ,zo gezecht,zo gedaan ...foto erbij en Daan heeft op het orgel de bruiloft mars gespeeld...oeps nou maar snel naar buiten ,voordat we eruit worden geflikkerd .
Maar het is een feit Corrine heet nu officieel Mevrouw ???? ,oeps vergeten zijn naam te vragen ,mmm hij stond nog bij het biecht hokje ,misschien toch niet zo'n goed idee .
Dan maar weer verder ,op nar het gouverment gebouw ,mooi kanon ervoor en Columbus als standbeeld,Daan ging op zoek naar het ei in het kanon,,,helaas geen ei ,wel een zwarte arm.
Inmiddels zijn Daan,Chris en Corrine het zat om in die hitte te wandelen en we besluiten in s op te delen ,wij gaan naar het staan en de rest gaat verder winkelen...veel plezier .
Weinig visnet bekennen ,even gesnorkeld en toen maar even een versnapering gehaald in de plaatselijke strandtent,haha zag er niet uit en was ooit rood geverfd .
Hallo jongen ....,..halloooooo,zwaai,zwaai ,o kijk denk hij er zitten mensen ,we willen graag twee cola en een biertje ...,oké sjok ,sjok .
Komt teru met twee blikjes cola light en een lokaal biertje voor Chris ,dat is dan $ 7 ,Chris geeft hem $ 10 en we hebben hem niet meer terug gezien ....
Nou moet ik ook nog even vertellen dat Chris niet zo goed in z'n overhemenden zat,nou dat regelen we even hoor ,snel een plaatselijk winkeltje in gegaan en zo' parkachtige ,felgekleurde overhemd voor hem gekocht ,ik zeg : een plaatje ,dat gaat mooie foto's opleveren vanavond tijdens het diner haha.
Maar Chris is Chris niet alsmhij mij niet terug zou pakken ,dus koopt voor mij een vlaggetje zodat iedereen mij goed kan zien als reisleidster.
Om twee uur zouden we elkaar weer ontmoeten bij de Starbucks ,dus lopen wij op ons gemak die kant op,laten we nu net langs een Mac  Donalds komen ,haha effe snel naar binnen en wat te happen halen dus .
Alls het reisclubje weer compleet is gaan we op ons gemak weer richting de boot,inmiddels liggen er vier van die slagschepen naast elkaar ,nou maar hopen dat we op de goeie boot stappen,voordat je het weet zit je ergens in Mexico haha.
Op de boot aangekomen eerst maar een duik in net zwembad genomen en Mandij is alvast haar koffer aan pakken,het is de laatste avond op de Destiny ,maar eerst nog even een lekker diner in het restaurant .
Nou die was weer overheerlijk en we hebben weer veel lol gehad met de obers,die ook nog een mooinafscheids lied hebben gezongen voor ons .
Dat was dus de eerste cruise op naar de tweede ,morgen komen we om 8.00 uur aan in Miami en dan gaat het avontuur gewoon weer verder ..tot morgen dan maar weer xxx