grand turk - Reisverslag uit Grand Turk, Turkse en Caicos Eilanden van Danielle Woldendorp-Zorn - WaarBenJij.nu grand turk - Reisverslag uit Grand Turk, Turkse en Caicos Eilanden van Danielle Woldendorp-Zorn - WaarBenJij.nu

grand turk

Door: danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

19 September 2012 | Turkse en Caicos Eilanden, Grand Turk

Grand Turk
Goedemorgen mensjes,
OMG ,om 2.30 uur schommelde de boot toch behoorlijk heen en weer en ja hoor Daan flikkert haar bed uit haha ,ik zal nooit meer beweren dat je niks voelt als je aan het varen bent ,gelijk maar een sanitaire stop gemaakt en weer verder gaan slapen.
Dan is het alweer vroeg dag als Daantje opnieuw wakker wordt,5.30 uur geeft de iPhone aan ,hoppa onder de douche en op naar het bovendek, even met mijn jongens gesms't ,daar gaat alles goed mee ,had ook niet anders verwacht haha en krijg de groeten van het thuisfront,nou bij deze : de hartelijke groeten terug van ons allemaal xxxxx
Eerst natuurlijk een kop koffie gescoord en daar kwamen Joke en Corrine ook al aan ,ook die hebben rond tweeën wakker gelegen van het geschommel ,Corrine heeft in die tijd twee keer de sanitaire stop gemaakt ...en de afzuiging gesponsord haha.
In de verte zien we al wat eilandjes en de zonsopgang laat niet lang meer op zich wachten ,dus wij naar het bovenste dek en hangen in de wind over de railing ,uitkijken voor je bril en volgens Mandij weer goed voor een vogelnest op je hoofd waar een pelikaan op kan landen.
Hè daar kom meneer Woldendorp ook aan ,onze toerist haha,met fototoestel en telelens ,mooie foto's genomen en vlak voor het aanmeren komen Mandij en Chris aangesneld.
Mandij moest opschieten van Chris ,dus heeft ze haar ochtendhumeur nog niet af kunnen spoelen haha,maar het is haar vergeven want Mandij heeft (ook rond tweeën ) boven de plee gehangen ,ZEEZIEK !!!!, maar daar hebben we gelukkig pilletjes voor .
Op naar de ontbijtzaal en krijgen een mooi plekje met zicht op het water,lekker wat toast,ei en jam naar binnen gewerkt en toen de spulletjes uit de kamer gehaald .
 Het slagschip ligt vast aan de ini-mini steiger en inmiddels is het tijd om van boord te gaan,hoppa naar dek 0 en na de pas gescand te hebben over de loopplank de steiger op,ahum behalve Erwin natuurlijk weer,na eerst vanochtend de kluis te hebben geblokkeerd ,doet nu zijn pas het niet en moet hij eerst zijn paspoort gaan halen haha.
Nou ja ,zo gefixt ....duurde wel effe want ze stonden vast in de lift,wij stonden al buiten op de steiger in de zon ,burn baby burn......
Uiteindelijk lekker met zijn allen op het strand beland van Grand Turk en een duik in de zee genomen ,snorkeltjes mee en wauw wat een vissen zeg.
Chris heeft er super mooie foto's van gemaakt en Daan was niet zo blij met haar Dr. fish behandeling ,de visjes knaagden aan haar voet .
Zelfs joke heeft een hele tijd in het warme water gezwommen en iedereen genoot met volle teugen .
Erwin heeft mooie foto's van het schip genomen ,waar een demonstratie van de reddingsboten bezig was.
Begin van de middag even naar het party-café in Margaretha -villige,een lekker cocktail gedronken en Mandij heeft daar nog een duik in het zwembad genomen .
Ondertussen iedereen even met het thuisfront contact gezocht via de Wifi en nog meer mooie foto's genomen en wat op Facebook gezet.
Nog even bij de party bij de terminal geweest waar de Miss bikini wedstrijd bezig was ,hilarisch om te zien en toen rond 13.30 uur weer richting boot vertrokken ,we mogen niet te laat komen haha.
Aan boord even de spulletjes in de kamer gegooid en toen op dek 9 neergestreken ,allemaal even langs de wok ,biertje erbij en de dames aan de cocktail van de dag ...leuk glas..die nemen we mee naar huis haha...Mandij moet jij niet een koffer erbij kopen????
14.30 uur de boot gaat met veel getoeter vertrekken ,dag Grand Turk,tot volgende week,dan zijn we er weer haha en de party's going on,lekker bij het zwembad neergestreken en misschien zo maar even een slapie doen ???
Ook wel even leuk om te vertellen ,wij hebben op onze telefoons nu maritiem als provider ,speciaal voor veerdiensten en cruises ,niet te betalen ,dus gaan we niet vaak gebruiken haha,krijgen we plots een sms van T-Mobile : welkom op Barbados ,haha,volgens mij komen we daar niet(zou wel even leuk zijn ),maar zullen wel door dat continent gevaren zijn

Belevenis van Corrine : ik kan me echt wel bij de woorden van onze razende reporter aan sluiten
Wel wil even kwijt voor de dames in gala jurk,"GA NIET "in een glazen lift met een te kort rokje , er stonden wel heel veel mannen voor de lift te wachten hahahahaha
Heb het geweldig naar me zin en morgen is me grote dag ,ga in het wit het eiland van de Bahama's op .
Alleen waar is mijn prins op het witte paard?

Ja Corrine ,misschien kunnen we vanavond er nog een opduikelen voor je ,maar waarschijnlijk zonder paard,is een zeehond ook goed ??? Wahahaha
Ondertussen is Mandij richting haar kamer vertrokken ,na een vroege ochtend,zon,zee,strand en natuurlijk die cocktail ,vallen de oogjes dicht...dus effe lekker slapen en dan vanavond weer fit voor de dekparty.
Ondertussen gaan de voetjes weer volop van de vloer en staat het hele dek te swingen bij de pool .....leuk om te zien,het is net een flash-mop .
Ook Chris is inmiddels afgetaaid en ondertussen begint de bingo ,haha ,onze buurvrouw won maar mooi $ 500, morgen ook maar meedoen????
Wij hebben even een frisse duik in het zwembad genomen en een grote mok koffie gehaald,want ook onze oogjes hebben last van de dichtval ziekte,meteen ook maar een soft ijsje erbij en relax onderuitgezakt op ons stoeltje mensen gaan spotten.
Blijft toch een leuke bezigheid al die Amerikaanse horken voorbij zien komen in bikini of zwembroekje en met vol geladen borden etenswaren ....en het mooiste is,ze eten het nog op ook en hebben overal schijt aan.
Om 16.00 uur gaat Joke ook richting haar cabine ,lekker douchen en even relaxen,oeps ze gaat alleen en loopt de verkeerde kant uit ,nou ze vind het wel en ze spreekt al aardig wat Engels ,dus ze red zich wel .
Zo rond vijfen  gaan wij ook richting onze kamer ,op het dek draaien ze nu een film ( de Titanic haha) en die vinden wij niet zo boeiend ,het word nu toch echt tijd om het zout en zand van onze lichamen af te spoelen en ons te verkleden voor het diner ..
Maar eerst zien we nog een bruidspaar voorbij komen ,hij mooi in pak,zij in haar witte jurk en op teenslippers .....looks like een Big Fat Wedding haha,zij heeft namelijk een behoorlijk maatje meer .....maar ja ze heeft wel haar prins gevonden ,alhoewel ook hij geen paard bij zich heeft( wel een walvis hahahahaha ).
Voordat we onze kamer opzoeken eerst maar even langs de service desk om Erwin zijn pas te fixen,anders heeft hij morgen weer het zelfde probleem op Half Moon ,dus lift opgezocht en hoppa naar dek 3, oeps verkeerde kant van het dek ,oké trapje op ,shit staan voor het restaurant ,nou dan de lift maar weer in.
Corrine ziet één van de liften open gaan en duwt haar hand ertussen om hem weer open te krijgen....DAAR ZIJN KNOPJES VOOR ..haha,auw ,auw ,maar toch gelukt...zijn we eindelijk bij de service desk,shit Erwin zijn paspoort ligt nog in de kamer,nou ja dan maar vanavond .
Om zes uur zat iedereen weer boven op dek 9 ,lekker aan de borrel als aanloop voor het diner,weer heerlijk gegeten vanavond en de obers hebben hun dansje weer voortreffelijk uitgevoerd .
Erwin word al Mr. Budweiser genoemd ,dus word tijd dat hij aan de bud light gaat ,pasje van Erwin ook weer gefixt ,dus hopelijk morgen zonder problemen door de check....
Vanavond party op het bovendek ,nou wat een party zeg ,niet veel te beleven ,alleen de drankjes in de lichtgevende glaasjes waren wel erg leuk en lekker .
Joke,Mandij en Chris gaan zo rond half elf richting kamer ,moe maar voldaan en wij zitten nog even op het bovendek.
De party wil niet echt vlotten,dus zoeken wij ( Daan,Erwin en Corrine ) het vertier maar even in het casino ,Erwin aan de budweiser en wij aan de Carniaval- Como ....Hè Daan vraagt Corrine ,voel jij het schip ook zo heen en weer gaan haha,enig idee hoeveel rommel we vandaag gedronken hebben......Ja,Ja ,de ober is mijn allerbeste maatje zingen wij vrolijk .
Erwin nog even op de foto met de plaatselijke LaLa+ Husband en we flikkeren bijna van onze kruk van het lachen,helaas niks gewonnen ,maar wel weer een avond vol vertier.
00.30 uur en een mooie tijd om onze kribbe op te zoeken ,natuurlijk de  lift g
Er stonden nog wat restjes van de roomservice op de gang ,zullen we dat allemaal bij Mandij en Chris voor de deur zetten haha,nee toch maar niet,waarschijnlijk al opgeruimd morgenochtend en is al dat werk voor niks geweest.
Morgen om 10.00 uur komen we aan in Half Moon Cay-Bahama's ,we kunnen dus lekker uitslapen haha,ben benieuwd Hoe laat we wakker zijn...
Weltrusten allemaal en voor de lezers thuis...........GOEEEEEDEMORGEN.!!!!!
En tot morgen op de Bahama's ........enomen die het dichts bij was en moesten een pokke end door de gang lopen.