terug in miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Danielle Woldendorp-Zorn - WaarBenJij.nu terug in miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Danielle Woldendorp-Zorn - WaarBenJij.nu

terug in miami

Door: danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

22 September 2012 | Verenigde Staten, Miami

Back in Miami ,
Goedemorgen werd vandaag wakker en dacht dat het schip verging,het was pas 5.45 uur en volgens mij zijn we al aan het aanmeren .
Snel even onder de douche  en naar het bovendek , nog niemand te bekennen ,dus maar even een bak koffie halen.
Het is nog pikkedonker en we zijn inderdaad aan het aanleggen in Miami ,twee uur eerder dan gepland ,nou ja maakt niet uit we hoeven nog niet van boord .
Ik wandel op mijn gemak even naar beneden en vraag nog wat bij de service desk,Corrine belde mij vannacht namelijk wakker want we moesten de rekening nog betalen ....Nee Corrine dat halen ze van je credit card ,nee hoor zegt zij volgens mij niet ,ga slapen ,ga het morgen wel vragen...ik had dus gelijk hahahahaha .
Ondertussen zit iedereen al op het bovendek en regent het pijpenstelen ,echt niet normaal haha,nou eerst maar even een ontbijtje nemen dan in de eetzaal.
Joke had het koud ( door de airco) en kreeg meteen wat warme knuffels van onze ober haha,gezellig hoor, beetje jong maar ja ,neem hem mee in je koffer mam....
Toen was het echt tijd om van boord te gaan ,handbagage uit de kamers gehaald ,waar ze alweer druk bezig waren om ze weer in orde te maken voor de volgende gasten,Chris heeft nog even een lekker luchtje achtergelaten en Mandij steelt de badkamer leeg hahahahaha , er liggen altijd wat leuke dingetjes in je badkamer ,scheermesjes,tandpasta ,shampoo enz.enz ,Mandij nam dus een haarmasker ,tandpasta en een mannenluchtje mee .
Op naar dek 3 ,even aansluiten in de rij en binnen vijf minuten stonden we in de terminal ,kijk daar staan de koffers al...naar buiten geloosd en Jezus een wolkbreuk in Miami ,eerst maar even schuilen dus.
Hallo wil je hier niet stil staan en je mag ook niet roken hier ,oké gaan we toch effe verderop staan troela .
Komt er een zenuwachtig kereltje en loopt te schreeuwen ,do you want à cap ,hè hallo ben niet doof hor en ja we willen een taxi .
Waar naar toe ,nou Miami Beach- Uggs store ...oké ,oké ,volg mij maar .
Pleuris end met de koffers gelopen en aanbeland bij zijn taxi bus ,vijf keer gevraagd of hij begreep dat wij NIET naar de airport willen en ja hij zij dat hij het snapte ..nou je begrijpt natuurlijk al dat dat fout zou aflopen,dus hup koffers weer uit de taxi ,met jou gaan wij dus niet mee,toedeledokie .
Even maar wat informatie bij Carnival gevraagd en netjes aangesloten in de taxi rij ,binnen tien minuten werden onze koffers in een zes persoons busje gestouwd en ja toen moesten wij er nog bij haha en onze handbagage ,nou je had ons moeten zien haha,op naar de Uggs store.
Corrine voorin  en die moest vertellen waar we heen gingen ,O nee hè niet weer wahahaha ,landje links is waar je duim rechts zit en andersom ,maar we zijn er gekomen ,applaus voor mejuffrouw Land ,ze is inmiddels toch maar gescheiden haha.
Store nog niet open en Mandij stond voor de deur te ijsberen ,naar binnen te loeren en op haar horloge te kijken ,Mandij we hebben tot half twee de tijd ,relax haha.
De taxichauffeur wou wel even wanten totdat wij klaar waren en om tien uur mochten we naar binnen ,OMG wat een Uggs zeg , jammer dat ik Mandij niet gefilmd heb haha,zou me echt een prijs opleveren ,Chris nog een paar Uggs oorwarmers gepast en na het afrekenen een foto van Mandij gemaakt voor de winkel .....waar ga je dat laten Mandij hahahahaha ,komt goed is niet alleen  van mij .....
Alles weer in de taxi gepropt en op naar de haven van Ford Lauderdale ,het regent nog  steeds ,beetje jammer maar dat mag de pret niet drukken .
Na drie kwartier komen we aan in de haven van ford Lauderdale ,even door de paspoort controle en dan naar de bagage depot om onze koffers af te geven ,razend snel allemaal ,nog even hulp gehad met onze koffer labels en dan door naar de douane .
Dat ging nog sneller ,even alle sullen door de check en hup naar de incheck balie ,we konden gelijk door lopen , goedemorgen wat zien julie lekker bruin ,is het mooi weer in Nederland haha,net mevrouw komen net van de Bahama's .
Ook deze incheck verliep weer soepeltjes en dan de gang door naar het schip,loop maar door hoor ,have fun ,gaan we doen hoor .
Lekker groot schip wauw zeg haha,nou maar snel naar dek 9 ,even lunchen en aan de borrel ,we kunnen pas om 13.30 uur in de kamer dus dan maar de gezelligheid opzoeken op het bovendek .
Loopt er een heel leuk meisje te bedienen ,nou doe maar vier budweiser en twee cocktails ,oké Chris mag ik je pas .....enne ben jij al 21 jongeman ...haha Chris pissed en verteld haar dat hij al 24 is ,ze is leuk ,daar gaan we weer veel plezier mee beleven .
Joke spreekt ze verkeerd uit en op de bon staat Johanna haha, net als die koe zegt Mandij ,die weer op haar pretstoel zit na haar tweede cocktail .
Corrine zit stilletjes mee te lachen ,die is niet helemaal lekker,joke heeft te hard aan haar geschud vanochtend haha,maar dat trekt wel bij .
Overheerlijk eten gehaald bij het Antilliaanse buffet,hot en spicy maar wel weer lekker vullend .
Rond half twee de kamers opgezocht ,wauw wat super zeg ,veel groter en mooier dan op het andere schip ,Erwin en Chris hun koffer waren er ook al ,dus alles loopt weer op rolletjes tot nu toe.....
Joke,Corrine en Daan besluiten naar het bovendek te gaan en het schip te gaan verkennen ,há ook Chris heeft daar wel zin in ,nou kom op dan ,jaja ,jullie met je gehaast haha ,moet altijd op die wijfen  wachten nu wachten jullie  maar even op mij ,oké we wachten wel hoor Chris ,maar wel je zwembroek even aan graag .
Rondje schip gemaakt en meteen even in het restaurant gekeken op dek 5,há leuk hoor we zitten in Chic dining upper,dus op de bovenste ring ,tafel 626 ,nou prima hoor ziet er goed uit .
verder gewandeld en even een taart besteld voor Corrine haar verjaardag ,hij word de 28 e in de diner room bezorgt ,prima top ,wel even zingen erbij graag.
Het gezicht van Corrine staat op onweer ,haha er staat je nog veel meer te wachten ,dus maak je borst maar nat .
Rondje casino gedaan ,big,big en wat gedronken aan de bar,de lift naar dek 9 genomen , maar daar waren Erwin en Mandij nog niet ,dus de glazen lift naar beneden genomen ( blijft leuk) en richting kamer gegaan.
Om 15.15 uur is er weer een safetie briefing en die willen wij graag even ontlopen haha,dus even opsluiten in de kamer .
Há bij Daan staat er ook een nog een koffer voor de deur ,de rest heeft nog niks ,zal Daan nu eens mazzel hebben haha,koffer naar binnen gesleept en uitpakken maar .
Erwin z'n koffer was zo gepiept ,nou die van Daan nog ,ik gooi hem open en shit ,de helft van m'n kleding is zeiknat ,GVD het zal me wel meezitten haha.
Dan word er op de deur getikt ,O,jee ze komen ons halen voor de verplichte briefing op het dek ,ik doe de deur open en daar staat onze kamer manager ,even een babbeltje gemaakt en meteen maar even gemeld dat mijn kleding nat was .
Melden bij de service desk ,dan kan je het laten wassen op hun kosten ,zal ik meteen de vuile was erbij doen haha,scheelt weer .
We zitten allemaal in onze kamertje wachten totdat de briefing voorbij is ,komt toch de kamermanager nog even vragen waarom we niet naar de briefing zijn ,ja nou weet ik het wel haha ,het is goed zo ,heb allang gekeken waar we heen moeten en ik weet ook waar de zwemvesten liggen ,zal ik hem alvast omdoen ???
Nou eerst maar even met mandij samen naar de service desk om te vragen wat ik met mijn natte kleren moet doen,pffff wat een rij zeg ,toch maar aansluiten ,maar werden gelukkig snel geholpen .
Tja kom maar met je koffer dan kijken we er even naar ,tja ben me daar gek zeg ga niet weer alles inpakken ,nou zie wel wat we er mee gaan doen ajuus .
Nog even op het middendek naar de afvaart gekeken en toen maar weer even gecheckt hoe het met de rest was ,Erwin stond nog op het bovendek foto's te nemen en Chris lag te slapen ,joke en Corrine zaten nog op joke haar koffer te wachten en die van Mandij is er ook nog steeds niet .
Effe lekker met de dames in één kamer zitten lachen om Mandij met haar Uggs ,doe je ze vanavond aan Mandij ??? Haha ,ja als mijn koffer niet komt wel ja ,als er wat gebeurt met dit schip laat ze Chris liggen en neemt ze haar Uggs mee haha.
Toch maar met mijn natte broeken naar de service balie gegaan ,alleen drie broeken die ook vies waren geworden ,de rest maar even uitgehangen in mijn kamer haha ,lijkt wel een wasserij,de jongen bij de balie hielp me gelijk en loste het netjes op .
Is dat alles ??? ,jammer dat ik mijn ondergoed niet heb genomen haha ,zou zijn gezicht wel eens willen zien aan die balie als mijn kleding nakijkt hahahahaha .
Ik moest de waarde van de kleding opgeven en Corrine lach meteen in een deuk en joke liep weg ,ik zei voor de gein dat het heel duur was en hij heeft de waarde van €350,00 genoteerd en dat voor drie zomer broeken haha ,nou hoop dat de vlekken er niet uit gaan ....kunnen we nog een borrel nemen .
Joke,Erwin en Corrine zaten in de lobby te wachten ,maar daar stond de airco zo hoog dat de ijsberen op het raam klopten en vroegen of ze binnen mochten komen ,dus snel naar het bovendek geraced en nog maar een lekkere cocktail genomen ,beetje jammer dat het zo bewolkt is maar we gaan het betere weer tegemoet .....
We zijn nog wel een nederlandse mevrouw tegengekomen die ook met haar echtgenoot bij ons in de gang verblijft ,zij heeft haar vakantie bij seetours geboekt in Nederland en schrok zich rot wat zij had betaald en wij ,die rechtstreeks bij Carnival hadden geboekt ,scheelde toch $300 pp haha,drink het liever op .
Mandij ons stukje ongeduld gaat rond zessen kijken of haar koffer er inmiddels is ,ik hoop het wel anders ben ik bang dat ze die vriendelijke meneer achter de service balie over het desk heen trekt ,mooi fotomomentje al zeg ik het zelf .
Mandij heeft wel wat kleding van Chris naar de wasserij gebracht ,uh dat moet je toch op je bed leggen zegt Erwin ,haha nou niet bij Mandij ,die heeft de service gebeld en het gelijk op laten halen ,o,o, wat een giller hè .
Inmiddels wel wat trek gekregen en Corrine heeft een lekker borrelgarnituurtje gehaald ,wat kaas ,sushi enzo ,tenslotte duurt het nog twee uur voordat we gaan dineren dus ....Maar om half zeven toch maar naar onze kamer om even lekker te douchen en ons te verkleden voor het diner ,intussen zit ik zwaar na te denken om een andere job te nemen ,persoonlijke reisverslaggever op cruiseschepen ,een gat in de markt al zeg ik het zelf ,lijkt me wel wat .
Intussen vallen mijn oogjes wat toe,ik heb namelijk vannacht het verslag van nassau opnieuw  moeten maken want hij was om een duistere reden van mijn iPad verdwenen ....er schieten me nog steeds dingen te binnen,dus die moet ik nog even aanpassen van de week haha .
Voor het diner lekker in de lobby gezeten ,daar speelde een Caribische band ,geweldig hoor ,voetjes van de vloer en de merengue nog even oefenen ,oeps dat is lang geleden .
Wederom heerlijk gegeten in het restaurant ,grote vriendinnen met de matre geworden ,volgens haar mogen de dames twee toetjes op een avond ,cruise regels haha,prima doen we .
Mandij zat weer op haar pret stoel en vermaakt de boel met haar droge opmerkingen , bij het dessert als er allemaal een lekker drankje na nemen maakt ze het helemaal bont .
De glaasjes leeg en deze mag je natuurlijk ook weer meenemen ,maar ja als  er baileys in neb gezeten tja kan je hem niet zo mee naar de kamer nemen ,ze vraagt om wat water,spoelt haar glaasje af en gaat ze op haar gemak zitten poetsen ,Joke had net een slok water genomen en moest zo hard lachen dat het water over het water sproeide haha.
Na het diner naar het bovendek gegaan en het laatste stuk van de lion king  zitten kijken , Chris is het zat en gaat samen met Mandij naar de kamer .
Wij zitten nog even op het bovendek waar net de film spiderman  3 begint,het is inmiddels 22.30 uur en zijn eigenlijk ook behoorlijk zat ,het is een lange dag geweest en we gaan lekker naar de kamer .
We hebben afgesproken dat we morgen allemaal lekker uit slapen en zien elkaar wel weer op het bovendek ,nog even een grapje met Mandij en Chris uit gehaald haha,op de kamer deur hing een label dat ze sliepen en die had ik even omgedraaid ,maar daar heeft joke snel een stokje voor gestoken en hem weer terg gedraaid haha,was ik zelf ook al van plan ,laat ze maar lekker uitslapen .
Morgen een volle dag op zee ,dus lekker bij het zwembad hangen en wat slapen,eten ,lezen ,zwemmen ,film kijken .....pfff mogen wel uitkijken dat we niet moe worden.
Tot morgen ,groetjes vanuit een tropisch gebied van ons allemaal
 22.30 uur /31,2 graden
Ps volgens Erwin moeten jullie eerder gaan opstaan want de verhalen gaan steeds langer worden volgens hem ,dus jullie zijn alvast gewaarschuwd haha.