voorpret vakantie - Reisverslag uit Weesp, Nederland van Danielle Woldendorp-Zorn - WaarBenJij.nu voorpret vakantie - Reisverslag uit Weesp, Nederland van Danielle Woldendorp-Zorn - WaarBenJij.nu

voorpret vakantie

Door: danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

05 Mei 2014 | Nederland, Weesp

5 Mei koffietijd ,met z'n allen op de ravelijn ,even wat dingetjes doornemen voor de vakantie.
Voor de meeste van ons reisgroepje oude koek , maar voor de nieuwelingen een must om te weten .
Even een TO DO lijstje in elkaar geflanst en de vergadering is geopend :):):).
Peter loopt alweer op de feiten vooruit met z'n vraag wat hair repair is en of z'n haar daarvan gaat groeien ,hoop t niet want dan kan je als we terug zijn een vlechtje maken.
Door de zon en wind ziet je haar zonder die troep eruit als een vogelnest dus.....voor de dames wel handig om mee te nemen.
De voorpret is altijd leuk ,mandij had weer overheerlijke en mooie cupcakes laten maken met als thema :Cruise naar Puerto Rico .
Joke en Corrine hadden voor de mannen alvast Budweiser bier op de kop weten te tikken om alvast wat in te drinken(alsof ze al die tijd op een droogje staan ) en Daan had voor peter wat leuke speeltjes voor aan/op het strand verzorgt.
Zo zijn we de avond door gekomen en is alles weer een beetje duidelijker voor de meeste van ons en weten de kids inmiddels waar ze nou precies naar toe gaan en waar het precies ligt.
Inentingen,esta formulier en parkeerplekken frankfurt zijn nu de belangrijkste dingen die nog geregeld moeten worden.
Nog 146 dagen :):):) en dan is het zover , maar voor die tijd komt er nog wel een verslag .