Dag op zee - Reisverslag uit San Juan, Puerto Rico van Danielle Woldendorp-Zorn - WaarBenJij.nu Dag op zee - Reisverslag uit San Juan, Puerto Rico van Danielle Woldendorp-Zorn - WaarBenJij.nu

Dag op zee

Door: Daniëlle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

30 September 2014 | Puerto Rico, San Juan

Toet toet ,half negen lekker weer de hele nacht doorgeslapen ,douchen ,spullen pakken en naar het bovendek ,bijna iedereen zit al,boven en heeft al ontbeten ......
Lekker even langs het buffet vandaag ,koffie halen en relaxt ontbijten .
De zon brand al goed maar de jongeren liggen nog op een oor ,ze waren om half drie uit de disco komen rollen dus slapen lekker uit .
Joke en Daan hebben om tien uur een afspraak bij de spa voor een pedicure behandeling en de rest gaat alvast op het bovendek een plekje zoeken .
Met weer mooie en schone voetjes komen Joke en Daan weer boven ,wat een heerlijkheid zeg ,we voegen ons weer samen en genieten met z'n allen op het bovendek .
Monique verbaast zich hoe warm t is boven ,die dacht dat er vandaag met kleren aan gelopen moest worden ,niet dus ...het is heerlijk warm met een windje ,uitkijken voor zonnebrand dus.
De mannen gaan even kijken bij de ijssculptuur maken op dek 9 en de dames nemen even een duik in het zwembad op het achterdek en zitten heerlijk op het randjes van het bad te kletsen .
Ondertussen zijn de jonge mannen ook ontwaakt en is alleen Larissa nog spoorloos ,die geniet lekker van haar rustige dag en doet het rustig aan .
Monique is met Stefan even gaan shoppen en koopt nog een leuke witte zonnehoed en strandjurkje ,jammer dat er geen touwtjes onder de hoed zitten haha ,blijft leuk die wind .
Iedereen strijkt neer op z'n bedje en Stefan op Diermo z'n zonnebril haha ,die onder de handdoek lag ,maar gelukkig kon peter de gloednieuwe Ray-Bain weer in z'n normale proportie buigen ,zodat hij hem weer kon plaatsen waar hij hoort ,op z'n neus haha.
Ondertussen is iedereen de boot lekker aan t verkennen en zien we nog steeds nieuwe dingen ,ook over het water kijken brengt altijd weer mooie plaatsjes mee.
Vliegende vissen ,dolfijntjes ,hier en daar een wolkje aan de lucht en een lekker verkoelend windje erbij ,ik zeg nog steeds het ultieme vakantiegevoel.
Maar dan blijft wel de vraag wat eten we vanmiddag haha ,iedereen gaat z'n eigen plan trekken ,de een haalt pizza ,de ander aan de salade met kip en een appel ,de mannen verhuizen naar benden om lekker rustig (ahum) beneden te eten ...
Daar is ondertussen het feest weer losgebarsten en danst iedereen in en om het zwembad ,ook peter is helemaal in to the Caribische dans ,alleen heeft hij er wel een eigen versie van ...jammer dat ik geen filmpje kan laten zien ,maar de meeste kunnen zich er wel wat bij voorstellen .
Chris doet even z'n oogjes toe en Larissa ,die inmiddels al even in de bewoonde wereld is ligt prins heerlijk te zonnen met haar wekkertje aan ,een half uur elke kant ,wel goed ingesmeerd dus niks aan de hand.
Ook peter die weer boven is heeft een middag snurkje ,zo luid dat twee dames die langs liepen stil bleven staan om te kijken waar die herrie vandaan kwam .
Rond vieren was iedereen klaar in het zonnetje en verhuizen we weer naar de beneden verdieping voor dikke pret en gezelligheid ,Joke stelt voor om een cocktail te nemen en met een vol stemmig Ja kwam Mr.G aangewandeld met de cocktail of THE Day ,mmmmm haha.
Monique gaat even lekker naar de pedicure en Daan gaat met Larissa het dolfijnen zwemmen bespreken ,helemaal blij het staat vast op haar verjaardag op St .Maarten gaat ze met de dolfijnen zwemmen en Diermo gaat met haar mee om foto's te maken .
Het is een excursie van zes uur en je gaat naar een ander eiland ,maar wel via de Carnival boot dus goed onder de panne ,om als begeerde mee te gaan moet je wel even aftikken ,dus alleen Diermo gaat mee ,maar er zullen wel leuke verhalen uit komen
Joke gaat alvast naar benden om alle overhemden nog even bij te strijken want vanavond is het elegant night ,iedereen netjes gekleed in jurk en pak om naar het diner te gaan .
Om zeven uur is iedereen in de lobby ,een drukte van belang ,iedereen netjes gekleed ,super leuk...nog even foto's gemaakt van de familie ,Chris en Mandij samen ,Diermo en Larissa samen en de fam Bramsen saampjes ,morgen maar kijken hoe ze zijn haha .
Het diner was een heerlijkheid ,moeilijk kiezen tussen spare rins ,rib eye ,kreeft met black tiger garnalen ..nou dan neem je toch gewoon alles dachten de kinderen haha .
Nog even een limoncello bij het nagerecht en toen op naar het theater ( behalve Stefan ,vind t theater niet leuk !!! Dus dus ging lekker wat voor zichzelf doen )leuke show (hoorde ik ) ,peter en Daan bekeken hem aan de binnenkant van hun ogen ,de redt heeft de show gevolgd leuk of niet ,daarna ging bijna iedereen naar z'n kamer ,alleen peter ,Monique ,Erwin en Daan hebben nog op het bovendek gezeten en lekker een borrel genomen om de dag af te sluiten ...toen goodnight , sweet dreams ,morgen komen we aan op Barbados ......

• 01 Oktober 2014 - 07:09

Coby:

Weer een leuk verhaal. Alles uitgedraaid en Gisteren de eerste 5 verhalen voorgelezen bij Joop en Tiny . Ze hebben ervan genoten. Met hun is alles ok. Moest jullie de groetjes doen en veel plezier verder wensen. Daan hou vol met schrijven maar blijf genieten van die mooie reis. Gr coby

• 01 Oktober 2014 - 08:25

Henny :

Moge gezellig verslag hier ook heerlijk weer lekker aan het fietsen jullie genieten ook zo te lezen ben benieuwd naar barbados tot morgen xxxx

• 01 Oktober 2014 - 09:07

Lucia:

hallo lieve mensen...wat een super reis hebben jullie...heerlijk...de verslagen van jullie worden gretig gelezen en zeker door Kees...Jenny......en... Adri...ja en ik natuurlijk......nou.. ik wens jullie weer heel veel plezier en tot het volgende verslag.....lieve groetjes ...Lucia...

• 01 Oktober 2014 - 13:40

Gretha:

Gezelligheid troef. Leuk dat Larissa met dolfijnen gaat zwemmen. Ben benieuwd hoe dat gaat!
    veel plezier op Barbados allen! xxx

• 01 Oktober 2014 - 20:48

Carla Van Mil:

Wat een leuk en gezellig verslag weer. Het middag snurkje van Peter is herkenbaar ;-) Op de camping in Beesd horen wij hem ook regelmatig. Doe Peter en Monique de hartelijke groetjes! Have fun!

• 02 Oktober 2014 - 12:16

Maureen:

Geniet weer volop van de gebeurtenissen bij jullie.
    Nog veel plezier xxx