Dag zes san Juan - Reisverslag uit San Juan, Puerto Rico van Danielle Woldendorp-Zorn - WaarBenJij.nu Dag zes san Juan - Reisverslag uit San Juan, Puerto Rico van Danielle Woldendorp-Zorn - WaarBenJij.nu

Dag zes san Juan

Door: Danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

10 Oktober 2014 | Puerto Rico, San Juan

Ah lekker geslapen allemaal ,gisteren nog even laat doorgegaan en de rum fles geleegd in de cocktails ,Monique heeft nog even als receptioniste gespeeld en de kinderen gebeld of ze inmiddels al gedoucht hadden haha ,Diermo en Larissa vonden t wel grappig en kwamen nog even binnen zeilen ,waarop Monique vroeg ,hè Arie ik zoek peter z'n kanarie haha .
Daarna kwam nog een hilarische discussie wat we met onze koelbox gingen doen ,de mannen willen hem gewoon meenemen als handbagage en er werd gelijk even gegoogeld of dat wel mocht ,peter leest de vraag en antwoorden voor en we liggen weer helemaal in een deuk ,wordt dus vervolgd .
Dus we hebben heerlijk geslapen en lopen onze favoriete ontbijtterras op ,Diermo en Larissa komen een half uur later en hadden al aan mij opgegeven wat ze willen eten .
We hebben weer de zenuwachtige ober en loopt alweer te schreeuwen wie er jus orange wil,de koffie laat hij maar achterwege haha,jammer meneertje wil toch echt koffie .
Chris en Erwin hadden hun koffie allang en de mijne bleef maar weer ergens steken tussen de bar en onze tafel ,wel kreeg de tafel naast ins een zwarte koffie ,uiteindelijk bestelde Monique nogmaals het bakkie rechtopindewind voor me en toen kwam het applaus haha ,de beste man wist niet waar hij kijken moest .
Ik had ons ontbijt weer opgenomen en aan hem doorgegeven en laat het Berichtje van Lucia aan de familie Bramsen lezen ,O wilt u de WiFi code ,nou graag haha,zitten al de hele week hier dus zou wel aardig zijn ,het laatste cijfer bleek een 2 te zijn maar had ook een 6 kunnen zijn,nu snap ik waarom ons eten steeds fout ging bij hem .
Maar allen weer heerlijk gegeten en de mannen gaan de auto's halen , we gaan snorkelen (ik zonder want mijne is kapot ),even verderop zit wel een mooie rif maar daar zijn laatst twee mensen verdronken dus kiezen we voor een snorkel strand iets verderop ....dus inladen en gaan met die banaan .
Rijden,rijden ,weg in,weg uit,heuvel op ,heuvel af ,snelweg op ,snelweg af en na anderhalf uur komen we uiteindelijk bij een "strand" ,eerder een snorkelplaats .
Er gaat wel een boot naar de overkant ,waar een eiland is ,maar die is alleen voor resort gasten helaas ,nou trekt de lucht wel helemaal dicht en besluiten we via de snelweg terug naar het hotel te gaan ,geen gesnorkeld vandaag dus .
We krijgen al een buitje onderweg en tegen de tijd dat we bij het hotel aan komen is de lucht zwart ,maar wij zijn Nederlanders en duiken op het terras met de tweepersoons luifelhutjes en bedjes met dikke matrassen en relaxen heerlijk .
We halen een broodje bij de ben &jerrys en de koelbox staat er inmiddels ook ,we lachen ,zwemmen ,lezen en zien de zwarte lucht steeds dichterbij komen ,in de verte onweert t al ....we lachen wat en eten nog een ijsje ,sommige vallen in slaap en dan......
breekt de pleuris uit boven la concha haha ,wat een noodweer ,onweer ,regen ,donder ,bliksem ,wind en de rest.
We blijven eerst nog liggen en duiken onder de luifels van de hutjes maar het onweert en regent als een jekko dus we rennen snel onder de overkapping en zien de regenbui erger worden .
Iedereen rent naar binnen maar wij stomme Nederlanders blijven gewoon staan kijken en al zingend worden we zeiknat haha ,maar we gaan dan toch maar richting de kamers ,er gaan nog wat mensen naar de wal Mart en shoppen weer leuke dingen .
We eten vanavond bij de sushi/Chinees en hebben ons laatste avondmaal ,morgen weer richting huis .
We drinken nog wat op onze kamer en de jongens maken hun dollars op in het casino ,de mannen meten de koelbox op en hij gaat definitief mee haha .
Morgen hoeven we pas om half drie de deur uit dus kunnen lekker rustig aan doen ,ik zeg tot morgen ,nu nog even party party in THE house .

• 11 Oktober 2014 - 07:59

Coby:

Nou de vakantie zit er bijna op voor jullie. De verslagen waren weer erg leuk. Heb ze met veel plezier voorgelezen aan Joop en Tiny . Zij hebben ervan genoten. Voor de laatste dag nog veel plezier. Koffers inpakken, hoop dat alles past een hele goede vlucht gewenst en tot zondag in Nederland. Namens ons bedankt voor de leuke verslagen. Gr.

• 11 Oktober 2014 - 08:59

Lucia:

LIEVE MENSEN.....

VOOR JULLIE ALLEMAAL EEN HELE GOEDE REIS TERUG...

LIEVE GROETJES LUCIA. XXX

• 11 Oktober 2014 - 17:18

Maureen:

Dank je wel voor al de leuke berichtjes en fijn dat jullie zo genoten hebben.
    Wens jullie een goede thuisreis.
    Dikke knuf voor allemaal.

• 11 Oktober 2014 - 17:56

Gretha:

Was weer gezellig het verslag. Schoot in de lach om de kanarie van Monique, zag het weer helemaal voor me. Dus ook nog een tropische echte bui meegemaakt, zwart-wit foto's dus. Laatste dag morgen. We wensen jullie een goede terugreis. De Vosjes