San Juan dag twee - Reisverslag uit San Juan, Puerto Rico van Danielle Woldendorp-Zorn - WaarBenJij.nu San Juan dag twee - Reisverslag uit San Juan, Puerto Rico van Danielle Woldendorp-Zorn - WaarBenJij.nu

San Juan dag twee

Door: Danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

06 Oktober 2014 | Puerto Rico, San Juan

Half negen worden we wakker , even genieten van het mooie uitzicht en de troep van gisterenavond opgeruimd ,we hebben met z'n allen in onze kamer nog even zitten borrelen ,in de verte het cruise schip voorbij zien komen en natuurlijk weer gelachen .
Maar nu eerst koffie ,ik zet de automaat aan en ga eerst douchen ,fuck m'n koffie automaat doet t niet ,dus snel snel naar beneden ,even gemeld bij de receptie en daar komen Joke en Corrine aangeslenterd .
Ze hebben ontbeten bij penny's ,was niet zo denderend maar peter en Monique zitten aan de overkant bij een plaatselijke uitbater ,dus schuiven we lekker aan daar .
Koffie ,ja graag en snel want m'n hoofd zit nog vol (chardonnay )watten .
Peter verteld nog snel dat ze er een liter melk in doen dus ,halloootjes wil je me dood hebben meneertje graag een zwarte koffie .
Na de eerste slok weet ik waarom die liter melk erin zit ,een echt bakkie rechtop in de wind ,dan maar een kilo suiker erin haha en even het ontbijt bestellen .
Lekker roerei met pannenkoeken ,jus orange erbij ,Erwin een omelet met toast ,als we het eten krijgen en al zitten te eten zegt peter ,uh Erwin zit ik nou jouw ontbijt op te eten ,ja zegt Erwin ik heb ineens roerei met pannenkoeken en jij heb mijn omelet hahaha ,nou ja morgen beter .
Een voor een komt iedereen aangesjokt behalve Larissa en Diermo die slapen uit ,prima we zien ze later wel .
Als we weer in het hotel zijn installeren we ons bij de pool en Monique,peter en Daan op het strand ,wat een heerlijkheid ,Daan gaat nog even bij Diermo en Larissa kijken ,want Diermo heeft al een paar dagen last van z'n maag ( ik denk van het local bier)
Even een tabletje erin en dan zie ik ze later beneden wel ,we besloten weer lekker een duik in de zee te nemen ,wat een golven en een geweld zeg ,niet normaal ,golven van twee meter hoog en Monique denkt nou ik ga ook maar eens mee de zee in .
Heel lang gaat het goed we hebben lol en duiken door de golven heen ,dan komen er drie achter elkaar en spoelt Monique aan op het strand ,je raad het al ,zonder broekje aan ,gelukkig kon ze hem nog net grijpen en probeert alles te fatsoeneren ,maar dat lukt echt niet met al die golven en dat gelach .
Stefan roept heel droog ,mam je borsten hangen er ook uit ,wahhahahah omg ik ben uit het water gekropen anders zou ik verdrinken van het lachen .
Monique probeert zo goed als ze kan haar broekje weer aan te doen en gelukkig is het nog heel stil op het strand en zijn wij de enig die deze actie zien ...wat een lol zeg ,de tranen lopen over onze wangen .
Maar even al het zand wegspoelen onder de pooldouche en Monique besluit haar badpak aan te gaan doen .
Lekker even uitgelachen in het zwembad waar Joke ,Erwin en Mandij zijn ,je kijkt zo over de rand het strand over ,prachtig ze hebben alles kunnen volgen ,
Het is een leuke bezigheid voor de jongens ,mooie golven en maar hopen dat een van die mooie meiden hun bikini kwijt raakt haha ,ondertussen zijn Diermo en Larissa ook op het strand en zijn we allemaal in de relax modus .
Zo brengen we de middag door ,de dames gaan met Diermo naar het naastgelegen ben &jerrys en etenswaren een broodje met ijsje toe ....heerlijk uitzicht over een pracht park .
Er word natuurlijk ook weer volop in het water gek gedaan ,wat een geweld ,Mandij spoelt aan gered door Monique en spuugt haar broodje uit haha .peter verliest alletwee z'n zwembroeken en mist een bal zegt hij en Erwin maakt foto's en ligt heerlijk bij het zwembad in relax standje .
Er wordt in de verte een walvis gespot en dan word het hoogste tijd om al dat zand af te spoelen en dat word dan ook in het zwembad gedaan die we geheel voor ons zelf hebben .
De jongens doen een spelletje met een bekertje overgooien en dan gaan de dames even naar de plaatselijke supermarkt ...want het bier is bijna op haha.
In de straat zit een mall waar je alles kan kopen ,bier,fris,fruit,chips,make up,shampoo enz enz en ik koop nog een vaag drankje voor Diermo z'n maag ...kersen smaak .
We snokken weer terug naar het hotel ,t is niet zo heel warm maar ja met vier treetjes bier ,cola,chips en de rest wandelen we het hotel weet binnen wajhahahha echte Nederlanders zijn we hoor .
We verdelen de buit en allemaal richting onze kamer voor de douche ,slaapje enz.
Ik ben nog gezellig even bij Diermo en Larissa aan t neppen en ga dan naar m'n kamer waar Erwin ook al is en Larissa gezellig met mij ananas komt eten ,Mandij komt ook nog even binnen zeilen want Chris ligt te slapen .
Daarna de eindelijk de douche en dan komen de jongens binnen met Monique en Stefan ,Stefan is geprikt in z'n vinger door een beest en heeft een verdoofd gevoel in z'n hand ,ze kwamen checken of er actie moest worden ondernomen ...even afwachten als je hand helemaal gaat opzwellen is t mis en anders azaron erop en gaat t vanzelf weer over .
Vanavond eten we in een restaurant waar ze local voedsel verkopen ,lekker gegeten met z'n allen haha ,bijna iedereen ging op safe met z'n steak en kip ,alleen Corrine en ik hadden een lokaal gerecht met vis,kip,rijst en banaan ,goed te eten vonden we .
We liepen daarna nog even de straat door en dronken om de hoek nog een kop koffie ,uitzicht over het park en de oceaan ,weer prachtig en toen nog after party bij Joke en Corrine .......morgen weer een nieuwe dag ,wat zullen we dan weer beleven ,hopelijk laat iedereen z'n badkleding aan haha .

• 07 Oktober 2014 - 14:41

Gretha:

Weer genoten van je verhalen, wat zullen jullie gelachen hebben. Benieuwd hoe het met de hand van Stefan is afgelopen! groetjes van De Vosjes aan allemaal.