Naar huis - Reisverslag uit Frankfurt am Main, Duitsland van Danielle Woldendorp-Zorn - WaarBenJij.nu Naar huis - Reisverslag uit Frankfurt am Main, Duitsland van Danielle Woldendorp-Zorn - WaarBenJij.nu

Naar huis

Door: Danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

12 Oktober 2014 | Duitsland, Frankfurt am Main

Zaterdagmorgen en we gaan richting huis vandaag ,jammer maar eerst nog even lekker ontbijten ,de kids gaan nog even shoppen ,we hoeven pas om half drie uit het hotel te vertrekken dus hebben nog even .
We hebben met de receptie afgesproken dat we onze kamer tot half twee mogen houden ,dus na het ontbijt gaan Erwin en peter de auto's aftanken en inleveren en wij de kamers uitchecken.
Dan nog even heerlijk relaxen in het zwembad ,pfff wat is het warm zeg en druk ,het hotel zit afgeladen vol dus is het lekker gezellig vol overal .
Dan gaan we in groepjes naar boven ,douchen omkleden en met koffer naar beneden totdat iedereen klaar is voor vertrek.
Taxi's in en dag dag La Concha ,hier komen we zeker nog eens terug ,op naar de AirPort ,we hebben de incheck snel gevonden en ik dacht als we nou met z'n twaalven gelijk inchecken ,prima goed ,de mensen achter ons vonden t wat minder maar uiteindelijk hebben we allemaal onze boarding pas ,het vliegtuig zit lang niet vol zei de beste man ,dus hopelijk kunnen we lekker languit zitten.
Wel zijn onze koffers een beetje aan de zware kant maar we mogen ze allemaal zonder bij te betalen inchecken ,dus weer een zorg minder haha.
De rokers gaan nog even snel een peukje doen en dan mogen we door de douane ,lekker snel ,alleen word Corrine eruit gehaald om haar tas te openen ,uiteindelijk ging het om haar camera ,waar water in zit ,vandaar dat hij het niet meer deed dus.
Dan strijken we neer bij margaritha ville en drinken en eten wat en zitten onze tijd vol te maken voordat we mogen boarden,nog even plassen en de jongens kopen nog even goedkoop sigaretten.
Als we bij de gate aankomen word ik omgeroepen ,haha ,O jee wat nu ,we willen uw koffer checken maar willen de code hebben ,???? Snap niet waarom maar goed ,nou hebben ze bij de incheck zes koffers op mijn naam gezet dus ik vraag welke koffer het is ,nou verteld de best man die groene .
Het zal niet ,het is Mandij haar koffer , ze krijgen hem met geen mogelijkheid open en we mogen inmiddels boarden ,ik vraag nog wat het probleem is en de man verteld dat het gewoon een check is maar dat de koffer niet open gaat ,we worden op de hoogte gehouden ,oké dan maar aan boord .
Het vliegtuig is inderdaad vrij leeg en we kunnen bijna allemaal lekker languit ,ondertussen is het buiten echt noodweer en verteld de piloot dat we met de riemen om moeten blijven zitten en dat de vlucht nogal wiebelig kan verlopen.
Hè daar komt de man van Mandij der koffer weer aan ,heeft u zelf ook een sleutel ,jeetje makkelijk hè die TSA sloten ,Mandij geeft de sleutels en de man vertrekt weer .
Wij staan nog steeds in de wacht met het vliegtuig en het zicht naar buiten is veranderd
In een regengordijn ,zielige grondwerkers ,zeiknat zijn ze .
Nou Mandij daar heb je hem weer ,ja hoor de koffer is open ,maar hij moet nog steeds gecheckt worden dus geen garantie dat hij met deze vlucht mee gaat ,oeps waar ken ik dat van .
Nou ja maar even afwachten ,de vlucht verloopt erg ruw ,na negen uur ben ik blij dat kamer uit kan ,door de douane en op naar de koffers,alles is er (zelfs de koelbox)behalve die van Mandij.
Dus bedreven als wij zijn regelen wij het even aan het loket van condor ,papiertjes invullen en hij wordt netjes thuis afgeleverd ,wel lullig voor Mandij ,weer zij.
Dan op zoek naar de auto's ,waar stonden ze ook alweer ,een beetje moe sjokken we met onze koffers op en neer ,maar gelukkig vinden we ze wel ,uitrijden en onderweg naar Nederland ,hopelijk houden we onze oogjes open ,t is toch een hele rit weer .
We stoppen onderweg even voor een bak koffie en rijden rond drieën Nederland binnen ,bijna thuis ,100% NL op de radio en dan is dit het einde van een mooie reis .
Iedereen bedankt voor de superleuke reacties en nog een klein uurtje dan zijn we thuis .

• 12 Oktober 2014 - 15:48

Henny:

Dankjewel voor je leuke reisverslagen heb er van genoten! !!

• 12 Oktober 2014 - 16:34

Maureen:

Hoi lieve mensen,
    dank jullie wel voor de belevenissen, heb weer enorm genoten.
    Jullie weer veilig thuis , nu de koffer nog.

Nogmaals hartelijk dank.
    Dikke knuf voor jullie xxx

• 12 Oktober 2014 - 17:17

Corrine:

Lieve mensen bedankt voor jullie belangstelling in onze reis
    En danielle bedankt voor het beschrijven van onze belevenissen

• 13 Oktober 2014 - 08:41

Lucia:

HI BEN IK OOK NOG EEN KEER...ENORM BEDANKT DAT JE DIT ELKE KEER DOOR GEGEVEN HEB..

IEDEREEN WAS ER HEEL BLIJ MEE...DUS BEDANKT..EN VOOR NU ....WERK ZE WEER...DAT IS WENNEN...MAAR WAT EEN PRACHTIGE REIS VERSLAGEN...WAREN HET..LIEVE GROETJES LUCIA. XXX

• 13 Oktober 2014 - 13:06

Gretha:

Het waren weer super verslagen, bedankt Danielle.