St.Maarten - Reisverslag uit San Juan, Puerto Rico van Danielle Woldendorp-Zorn - WaarBenJij.nu St.Maarten - Reisverslag uit San Juan, Puerto Rico van Danielle Woldendorp-Zorn - WaarBenJij.nu

St.Maarten

Door: Danielle

Blijf op de hoogte en volg Danielle

04 Oktober 2014 | Puerto Rico, San Juan

Ik zeg Goedemorgen de wekker gaat vroeg ,vandaag om zeven uur afgesproken met Diermo en Larissa ,ze moeten om acht uur in het theater zijn .
Als we boven komen zijn de meeste al boven en zingen lang zal ze leven ,we liggen inmiddels al aan wal en de zon schijnt al behoorlijk .
Larissa heeft haar happy birthday button op en staat strak van de spanning haha ,we hebben ze uitgewuifd ,veel plezier vandaag saampjes en tot vanmiddag .
Wij vertrekken naar beneden en hebben stiekem de kamer van het stel open laten maken ,slingers opgehangen en 100 ballonnen erin ,geweldig hahahah ,de housekeeping heeft van handdoeken twee zwanen met een hart gemaakt ,een leuke verrassing als ze terug komen.
Wij gaan even later van boord en nemen de watertaxi naar de overkant van het eiland ,een leuk stadje om te winkelen ,maar we nemen eerst een taxi busje naar het strand ...
Vandaag relax Day - helder blauw water ,wit strand ,bedjes ,zon wat een heerlijkheid en natuurlijk WiFi ....dus iedereen even z'n spullen geinstalererd en lekker z'n eigen ding aan het doen.
Zo komen we de middag wel door ,lekker even lunchen ,wat burgers enzo ,Joke heeft de chicken wings en heeft brandende lippen ,peter een pizza en laat z'n shirt aan voor als hij de hete kaas knoeit op z'n buik.
Puf puf wat is het warm ,nog even het water in ,Daan verliest een stukje van haar snorkel en we zoeken even met allen of we het kunnen vinden ,helaas dus niet gevonden ,wel wat anders haha hè Erwin .
Om twee uur zouden we opgepikt worden door een taxibusje maar ja Caribische tijd hè ,dus hebben we maar een andere gepakt ,ondertussen apps Diermo dat ze onderweg naar de boot zijn ,even uitgelegd dat ze de watertaxi kunnen nemen en we wachten ze op bij de winkels.
Wachten wachten ,duurt lang maar daar komen ze dan toch echt aan ,Larissa blij beide en rood/bruin van de zon .
Het was een heerlijke dag en iedereen geniet weer ,maar wat is het warm ,de wind is bijna weg en het zweet loopt over onze ruggen .
De mannen duiken het hard rock café in ,de dames winkelen even en Stefan heeft hoofdpijn en vertrekt richting boot .
Lang is het niet uit te houden in het stadje en ook wij lopen richting boot ,peter en Monique direct richting de kamer en de rest richting bovendek ,lekker hoor de boot vertrekt om vijf uur en zwaai zwaai ,dag St Maarten het was een mooie dag .
Alle ballonnen in de kamer van Diermo en Larissa haha ,Diermo heeft alle ballonnen in de kasten gedouwd voor de volgende gasten .
Zo langzamerhand koffer inpakken want morgen moeten we van boord ,maar eerst nog even het diner ,kikkerbillen,steak en natuurlijk zingen voor Larissa met haar taart en dan dag winnie ,bedankt voor de service en wie weet ooit tot ziens .
We gaan nog lekker naar dek 9 en Larissa ,Mandij,Diermo ,jethro en Daan liggen heerlijk film te kijken onder de sterrenhemel ,peter en Monique pakken de koffer in en de rest zit lekker te kletsen.
Morgen een nieuwe dag ,aankomst in san Juan en dan op naar deel twee van de vakantie ...wordt vervolgd dus

• 05 Oktober 2014 - 08:08

Marian:

Bedankt voor de leuke verhalen, zodra De WiFi inTurkije het toestond, hebben we het gelezen, jullie hebben weer lekker genoten, geniet lekker van de 2e week!!!

• 05 Oktober 2014 - 11:33

Gretha:

Heel veel plezier met het vervolg van jullie vakantie. Leuke stukken om te lezen. Toch maar reisverslaggeefster worden Daan! de stukjes lezen heerlijk! groetjes uit Weesp.